CST: описание, особености и работен принцип

CST (контрол на стабилността и теглителната сила) е система за контрол на стабилността, която се използва в автомобили Ferrari. Тя оптимизира работата на системите против занасяне и контрол на …
[Продължете да четете... ...]

MSP: дефиниция, функция, работен принцип и причини за неизправност

MSP (Програма за стабилност Maserati) е електронна система за контрол на стабилността, с която се оборудват автомобили Maserati. Тя стабилизира каросерията на автомобила при извършване на маневри и шофиране …
[Продължете да четете... ...]

Какво е SI-Drive? Описание и работен принцип

SI-Drive е интелигентна система за управление на двигателя и трансмисията, с която се оборудват автомобили Subaru. Тя позволява производителността на важни устройства на автомобила да се адаптира към условията …
[Продължете да четете... ...]

Какво е ALL4? Особености и технически характеристики

ALL4 е система за постоянно задвижване на всички колела, която се използва в автомобили MINI. Тя подобрява сцеплението, както и стабилността и управляемостта на автомобила във всякакво време и …
[Продължете да четете... ...]

Какво е SH-AWD? Описание и работен принцип

SH-AWD е активна система за задвижване на всички колела, с която се оборудват автомобили Acura и Honda от 2004г. Тя работи заедно със системите за контрол на теглителната сила, …
[Продължете да четете... ...]

AFS: дефиниция, функция, работен принцип и причини за неизправност

AFS (Активно предно управление) е активна система за кормилно управление, с която се оборудват автомобили Cadillac и BMW. Тя е дебютирала през 2003г. Системата контролира съотношението на завиване, вземайки …
[Продължете да четете... ...]

Какво е PSM? Описание и работен принцип

PSM (Стабилизираща система Porsche) е система за контрол на стабилността, с която се оборудват автомобили от 1998. Първоначално се е предлагала като опция, а след 2003г. е налична като …
[Продължете да четете... ...]

IWD: описание, особености и работен принцип

IWD (Individual-Wheel Drive) е система за индивидуално задвижване на всички колела, с която се оборудват електрически автомобили. При тази система всяко колело се задвижва от свой собствен електромотор. Тази …
[Продължете да четете... ...]

CSC: дефиниция, функция, работен принцип и причини за неизправност

CSC (Система за контрол на спирачното усилие в завои) е система, с която се оборудват автомобили Tata, която е предназначена за подобряване на стабилността при натискане на спирачките по …
[Продължете да четете... ...]

Какво е MASC? Описание и работен принцип

MASC (Активен контрол на стабилността Mitsubishi) е система за контрол на стабилността, с която се оборудват автомобили Mitsubishi. Тя предотвратява занасяне и подобрява сцеплението и маневреността на автомобила. Как …
[Продължете да четете... ...]

EVSC: описание, особености и работен принцип

EVSC (Електронна система за стабилност на автомобила) е система за контрол на стабилността, с която се оборудват камиони и автобуси Isuzu. Тя предотвратява загубата на сцепление по хлъзгави повърхности, …
[Продължете да четете... ...]

TSP: дефиниция, функция, работен принцип и причини за неизправност

TSP (Програма за стабилизиране на ремарке) е система за стабилизиране на ремаркета, с която се оборудват автомобили Opel и Vauxhall. Тя отстранява люлеенето на ремаркето, предотвратява преобръщане и помага …
[Продължете да четете... ...]

Какво е Park Assist? Описание и работен принцип

Park Assist е система, която е проектирана да помага на шофьорите при паркиране. Тя позволява да излизате или влизате в паркинг място безопасно и автоматично. За първи път с …
[Продължете да четете... ...]

ESR: дефиниция, функция, работен принцип и причини за неизправност

ESR (Електронно ограничаване на буксуването) е електронна система за контрол на сцеплението, с която се оборудват автомобили SEAT. Тя работи заедно с ABS и други системи за подпомагане на …
[Продължете да четете... ...]