Задай въпросите си или сподели опита си с ремонти във форума за автомобили. Абонирай се за обновления, за да не пропускаш новите ни ръководства.
За да свалиш приложението:
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Автомобилите BMW имат отлична репутация: те са комфортни, мощни и известни с добрата си управляемост и представяне. Обслужването на автомобилите е доста скъпо, както и самите модели на марката. Обаче, има нещо, което можете да направите, за да спестите от ремонт. Подготвили сме информацията за слабите точки на тези автомобили, както и наръчници за самостоятелен ремонт и обслужване на BMW.
Двигател
Неизправностите на двигателите и техните спомагателни механизми могат да се различават при отделните модели. Най-често срещаните проблеми на охладителната система са течове на радиатора и повреда на термостата. Това, по-конкретно, се отнася за BMW 5-а серия (E39) и X5 (E53). Течовете на охлаждаща течност водят до дефектна авто част. Можете да монтирате нови компоненти без да посещавате автосервиз. Свалете безплатните наръчници на AUTODOC за ремонт и обслужване на BMW още сега и сменете частите сами. Трябва също да прегледате и тръбите на системата и опорите на радиатора: те могат да изискват смяна също.
Двигателите монтирани на моделите от тази марка са са много чувствителни на качеството и своевременната смяна на консумативите и компонентите. Ще можете лесно да смените маслото и масления филтър на автомобила си у дома с помощта на нашите илюстрирани PDF уроци за ремонт на BMW .
Използването на нискокачествено гориво води до бързото износване на катализатора. Признаците на влошената му работа са загуба на мощност и производителност, затруднения при палене на двигателя. От съществена важност е навреме да отстранявате проблема: керамичен прах от дефектната част може да доведе до надиране на стената на цилиндъра. Смяната на катализатора трябва да се довери на специалисти от автосервиз.
Шаси
Неизправностите на тази система се различават от модел до модел. Например, при BMW 3-а серия (E46), системата на окачването се отличава с бързо повреждане на пружините на задната ос и шарнирите на предната ос. Бързото износване на втулките е типично за задното окачване на хечбека от 1-ва серия (E87): нови компоненти трябва да се монтират след 80 000 – 120 000 км пробег, докато амортисьорите на предната ос могат да изискват преглед след 25 000 км. Някои модели, като BMW 5-а серия (F10), имат бърза амортизация на лагерите на главината при агресивно шофиране. Това важи най-вече за версиите с ниска мощност. Можете да отстраните гореспоменатите дефекти с помощта на видео уроците за ремонт стъпка по стъпка на BMW.
Осветителна система
Автомобилите от тази марка могат да имат проблеми с външния вид или работата на външните осветителни тела. Например, дифузорите на предните фарове на автомобилите 5-а серия (F10) или X5 (E70) могат да се напукат. В този случай, само смяна на компонентите ще помогне. Можете да го направите самостоятелно с помощта на видео уроците. Моля, имайте предвид, че фаровете трябва да се регулират след смяна.