
- Двигателят не пали.
След няколко неуспешни опити да се запали автомобил с изтощен акумулатор, запалителните свещи може да бъдат залети с бензин. Ако това се случи, ще е нужно да се сменят. - Нестабилен празен ход.
Това може да е причинено от механично повредени запалителни кабели и късо съединение в намотката на бобината. - Двигателят работи нестабилно при ускорение.
Неизправността може да е поради попадане на вода върху бобините, запалителните свещи или запалителните кабели. - Прегряване на двигателя.
Това може да е причинено от износени запалителни свещи. Сменяйте ги според препоръчителния график за обслужване на производителя. - Пукащи звуци от изпускателния колектор или заглушителя.
Това се случва поради неправилно регулиране на запалването или запалителни свещи с грешно топлинно число. - Повишена консумация на гориво.
Възможните причини са повредени или разхлабени запалителни кабели. - Електрическото оборудване може да не работи правилно.
Това може да се получи, ако запалителния ключ има неизправности в резултат от изгаряне на контакти, неправилна употреба или опит за кражба на колата ви.
- Премахнете и прегледайте запалителноте свещи и запалителните бобини.
Те не трябва да имат пукнатини или следи от нагар. Фугата между страничните и централните електроди на запалителните свещи трябва да е в допустимите стойности. - Измерете съпротивлението на запалителните свещи с мултиметър.
Закрепете единия контакт на устройството към резбата, а другия към централния електрод. Ако съпротивлението е повече от 6 кОм, компонентите трябва да се сменят. - Премахнете и прегледайте капачката на дистрибутора.
Уверете се, че контактната четка приляга плътно към повърхността на ротора и че няма пукнатини или термични повреди. - Проверете напрежението на напълно зареденият акумулатор.
Ако показанията са под 9.5 V акумулаторът трябва да бъде сменен. - Включете двигателя по тъмно и погледнете под предния капак.
Ако видите искри от запалителните кабели, това означава, че изолацията им е повредена.
Коментирай