/8
170
HECKFLOSSE
PONTON
HENSCHEL
PULLMANN
Задай въпросите си или сподели опита си с ремонти във форума за автомобили. Абонирай се за обновления, за да не пропускаш новите ни ръководства.
За да свалиш приложението:
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Автомобилите Mercedes-Benz са станали пример за отлично качество и техническа перфектност за много хора. От друга страна, колкото е по-сложна конструкцията на устройствата и механизмите, толкова по-скъп е ремонта. Обаче, можете да спестите пари от смяната на някои части, ако го направите самостоятелно. Информацията за дефектите в колите, които можете да отстраните самостоятелно, както и съвети за самостоятелен ремонт и обслужване на Mercedes-Benz са налични по-долу.
Шаси
Опората на предната пружина на окачването е слаба точка при някои автомобили. Това, по-конкретно, се отнася за Mercedes-Benz E-Class (W210). Тъй като опората на пружината е закрепена с точково заваряване за каросерията на автомобила, монтажа на новата част изисква помощта на специалисти. Обаче, можете да сменяте пружините и амортисьорите самостоятелно, като следвате ръководството за ремонт и експлоатация на Mercedes-Benz стъпка по стъпка.
Компресорът е съществена част от въздушното окачване. Ако има забележимо по-ниска височина на возене на автомобила, този компонент е вероятно да е счупен. Има два начина да се реши този проблем: може да се свържете с център за обслужване за ремонт на компресора ви или да се опитате да смените дефектния компонент самостоятелно, след като свалите видео урока за стъпка по стъпка ремонт на Mercedes-Benz от AUTODOC безплатно.
Пневматичните цилиндри могат също да се повредят. Те могат да бъдат възстановени: нужно е само да се свържете със специализиран център и да смените повредения цилиндър с херметично уплътнен срещу допълнително заплащане. Помнете: своевременното почистване на тези компоненти може значително да увеличи периода им на експлоатация. За правилното демонтиране и монтиране на авто части, свалете илюстрирания PDF наръчник за ремонт на Mercedes-Benz.
Двигател
4- и 6-цилиндровите редови двигатели, използвани в Mercedes-Benz C-Class (W202) и E-Class (W210) имат уязвимост към деформация на цилиндровите глави. Това води до неизправности на уплътненията на двигателя, течове на масло при връзката между цилиндровата глава и цилиндровия блок и счупване на задния щифт на изпускателния колектор. Ако случаят е такъв, обърнете се към специалисти. Те ще разглобят двигателя, ще изшлайфат цилиндровата глава и монтажните места на клапаните и ще сменят всички уплътняващи елементи.
Обаче, можете да забавите процеса на унищожаване като следвате няколко прости съвета. За да подсигурите правилното охлаждане на двигателя, ние ви препоръчваме да миете радиатора веднъж годишно, своевременно да проверявате работоспособността на главния и спомагателните вентилатори, визуално да преглеждате задвижващите ремъци.
Магнита за регулиране на разпределителния вал често се поврежда при моделите Mercedes-Benz ML-Class и C-Class с V6 двигател. За да го смените, използвайте нашите наръчници и видео уроци за самостоятелен ремонт и обслужване на Mercedes-Benz.