Код за грешка P0037 - стъпка по стъпка ръководство за диагностиката и поправянето му
- P0420
- P0171
- P0300
- P0113
- P0340
- P0335
- P0128
- P0172
- P0011
- P0016
- P0102
- P0135
- P0299
- P0301
- P0401
- P0430
- P0087
- P0101
- P0141
- P0174
- P0302
- P0303
- P0304
- P0441
- P0442
- P0700
- P0014
- P0031
- P0106
- P0118
- P0446
- P0500
- P0010
- P0122
- P0134
- P0138
- P0325
- P0341
- P0443
- P0017
- P0030
- P0037
- P0089
- P0100
- P0107
- P0108
- P0121
- P0130
- P0234
- P0403
- P0449
- P0507
- P0012
- P0036
- P0110
- P0123
- P0131
- P0170
- P0351
- P0380
- P0440
- P0496
- P0505
- P0562
- P0705
- P0741
- U0100
- P0013
- P0120
- P0132
- P0133
- P0136
- P0137
- P0193
- P0238
- P0305
- P0306
- P0336
- P0352
- P0400
- P0404
- P0463
- P0480
- P0504
- P0606
- P0001
- P0105
- P0115
- P0117
- P0175
- P0183
- P0191
- P0201
- P0327
- P0328
- P0402
- P0405
- P0444
- P0501
- P0521
- P0650
- P0720
- U0101
- P0000
- P0021
- P0073
- P0088
- P0093
- P0103
- P0140
- P0155
- P0161
- P0332
- P0342
- P0345
- P0353
- P0354
- P0406
- P0410
- P0571
- P0638
- P0715
- P0740
- U0026
- U0073
- P0032
- P0038
- P0051
- P0068
- P0116
- P0125
- P0139
- P0202
- P0203
- P0204
- P0222
- P0230
- P0322
- P0339
- P0343
- P0344
- P0365
- P0411
- P0421
- P0506
- P0520
- P0597
- P0603
- P0607
- P0641
- P0670
- P0685
- P0717
- P0730
- U0001
- P0008
- P0015
- P0018
- P0022
- P0069
- P0157
- P0158
- P0190
- P0200
- P0223
- P0235
- P0236
- P0237
- P0243
- P0315
- P0316
- P0320
- P0330
- P0481
- P0522
- P0523
- P0600
- P0601
- P0683
- P0722
- P0731
- P0743
- P0753
- U0121
- U0155
- U0401
- U3000
- P0046
- P0053
- P0054
- P0057
- P0090
- P0098
- P0104
- P0112
- P0154
- P0192
- P0307
- P0308
- P0321
- Няма съвпадения
- Няма съвпадения
P0037: значение, причини, ремонти
Диагностичен код за грешка P0037 посочва, че има ниско ниво на сигнала в електрическата верига на нагревателя на ламбда сондата монтирана след катализатора от страната на първия цилиндър на двигателя.
Какво причинява код P0037?- Нарушаване на подаването на захранване към устройството. Това се случва, когато кабелите са прекъснати, контактите са окислени, конекторът е напукан или е изгорял бушон. Това се причинява от механично, термично или химично въздействие. Може да е в резултат от скокове на напрежението в бордовата мрежа на автомобила.
- Късо съединение. Това се случва поради повредено изолиращо покритие и постоянен контакт на кабелитепомежду им или с други елементи.
- Изгаряне на нагревателния елемент. Това се причинява от неизправности в катализатора или електрическата система, както и резки температурни промени, например, при преминаване през дълбоки локви или миене на двигателното отделение.
Ако неизправността на нагревателя на ламбда сондата е причинена от неизправност на катализатора, може да се повиши разхода на гориво, а двигателят ще започне да работи нестабилно. Същевременно примес от сяра или гориво се появява в изгорелите газове, а токсичността им се повишава.
Препоръчителни ремонтиПърво изчистете грешката с OBD2 скенер и направете тест драйв. След това сканирайте отново автомобила и анализирайте грешките, които се появят. Това ще помогне бързо да идентифицирате проблема. След това прегледайте кабелите и конекторите за пукнатини и признаци на стопяване. Проверете дали са закрепени правилно, за вътрешни отворени вериги и къси съединения с мултиметър. Прегледайте бушона също. Сменете неизправните компоненти с работещи. Проводимостта на окислените контакти може да се възстанови чрез почистването им със специален препарат.
Проверете с мултиметър работата на сензора като измерите съпротивлението между контактите между нагревателния елемент. Ако не съответства на номиналната стойност, компонентът трябва да се смени. За да подсигурите дългата и надеждна работа на новия сензор може да е нужно да смените катализатора и да ремонтирате компонентите на двигателя, включително тези на запалителната и инжекционната система.
Какво означава код P0037?
Той посочва слаб сигнал от долната ламбда сонда разположена от страната на първия цилиндър на двигателя.
Какво причинява грешката?
Обикновено се причинява от прекъснат кабел, късо съединение, лош контакт в конектора, изгорял бушон или изгорял нагревателен елемент.
Колко струва да се поправи?
Това зависи от обема и естеството на ремонта. Можете да разберете каква ще е пълната му стойност от автосервиз след пълна диагностика.