Задай въпросите си или сподели опита си с ремонти във форума за автомобили. Абонирай се за обновления, за да не пропускаш новите ни ръководства.
За да свалиш приложението:
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Собствениците на автомобили Peugeot ги ценят за икономичността им, атрактивния дизайн, високите нива на комфорт и безопасност. Тези автомобили могат добре да се справят с нискокачествени пътища, да издържат на агресивен начин на шофиране и доста рядко притесняват шофьора с дефекти. Обаче, както всяка друга кола, те не са имунизирани срещу повреди. По-долу можете да прочетете за най-често срещаните неизправности на автомобилите от тази марка и начините да ги решите самостоятелно.
Двигател
Всички двигатели Peugeot са чувствителни към качеството на маслото. За да ги накарате да ви служат възможно най-дълго, уверете се, че сменяте моторното масло на време. Нискокачествено гориво, задръстване на въздушния и горивния филтър, повреда на запалителните бобини също могат да причинят нестабилна работа на двигателя. Можете да смените много от тези части самостоятелно, когато следвате наръчника за ремонт и обслужване на Peugeot от AUTODOC стъпка по стъпка.
Ангренажният ремък или верига често се повреждат преждевременно. Обикновено, те се сменят заедно с демпферната шайба на коляновия вал и ремъка за спомагателни устройства.
Теч под датчика за температура на охлаждащата течност е доста чест проблем при моделите Peugeot 307 и Peugeot 407. Стъпките за смяната му са описани в илюстрирания PDF наръчник за ремонт на Peugeot, който можете да свалите още сега безплатно.
Собствениците на автомобили Peugeot 308 често трябва да се справят с неизправности на водната помпа и повреден термостат. Понякога, разширителния резервоар за охлаждаща течност започва да тече. Нашите препоръки и видео ръководства ще ви помогнат да го смените. Не отлагайте монтирането на нов резервоар: при някои модели, например, Peugeot Boxer, контролния модул на двигателя е разположен под резервоара, така че, теча на охлаждаща течност може да бъде фатална за него.
Електрическо оборудване
Контактите, бутоните за включване/изключване и кабелите са слаби точки при някои модели Peugeot. Неизправности на централното заключване, климатроника, аудио системата, подкормилните превключватели често се случват поради електрически неизправности. Освен това, заради късо съединение могат често да изгарят крушките. Можете да отстраните малки дефекти самостоятелно у дома, с помощта на видео ръководствата за стъпка по стъпка ремонт на Peugeot. За да решите по-сериозни проблеми се препоръчва да посетите автосервиз.
Спирачна система
Вакуумният бустер е най-уязвимата част от спирачната система. При някои модели, той може да се повреди още на 50 000 километра. Наръчника за самостоятелен ремонт и обслужване на Peugeot ще ви помогне да го смените без излишни усилия.