Заменете Многоклинов(пистов) ремък от себе си

Самостоятелна смяна на Многоклинов(пистов) ремък - ръководства и видео уроци

Полезни ръководства и съвети за смяна на Многоклинов(пистов) ремък
Марка
Модел
Категория авто части

Смяна на Многоклинов(пистов) ремък: ръководства стъпка-по-стъпка

Тук ще намериш полезни ръководства и съвети за това как се извършва смяна на Многоклинов(пистов) ремък на популярни модели автомобили. Следването на професионалните препоръки от експертите ще ти помогне да смениш Многоклинов(пистов) ремък самостоятелно. Избери автомобила си от селектора и сваляй безплатни наръчници и видеа.
Промяна на Многоклинов(пистов) ремък: видео уроци

Най-гледани видео уроци за ремонт на коли

  • Универсално
    Смяна на Пистови ремъци направи си сам - онлайн видео
    Как се сменя пистов ремък [AUTODOC УРОК]
  • Монтаж на Многоклинов (пистов) ремък на FORD MONDEO направи си сам
    Инструкция: Как да сменим Поликлинов ремък, Паразитна водеща ролка на FORD MONDEO 3
  • Как и кога се сменя Многоклинов (пистов) ремък на MAZDA 2 (DY): видео урок
    Инструкция: Как да сменим Ремък на генератор на MAZDA 2 DY
  • Разглобяване на Пистови ремъци онлайн инструкции
    Как да сменим пистови ремъци на VW GOLF 4 (1J1) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Съвети за смяна на Пистови ремъци MERCEDES-BENZ
    Как да сменим поликлинов ремък, обтяжната ролка и виброгасителя на MERCEDES-BENZ 190 W201
  • Разгледайте как да решите проблема с Многоклинов (пистов) ремък MERCEDES-BENZ: видео ръководство
    Как да сменим пистови ремъци на MERCEDES-BENZ W203 C-Класа [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Смяна на Пистови ремъци направи си сам - онлайн видео
    Как да сменим пистови ремъци на RENAULT SCENIC 2 (JM) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Монтаж на Многоклинов (пистов) ремък на OPEL ZAFIRA направи си сам
    Как да сменим пистови ремъци на OPEL ZAFIRA-A 1 (T98) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Как и кога се сменя Многоклинов (пистов) ремък на MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211): видео урок
    Как да сменим пистови ремъци на MERCEDES-BENZ W211 E-Класа [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Разглобяване на Пистови ремъци онлайн инструкции
    Как да сменим пистови ремъци на PEUGEOT 206 1 (2D) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Съвети за смяна на Пистови ремъци OPEL
    Как да сменим пистови ремъци на OPEL ZAFIRA-B 2 (A05) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Разгледайте как да решите проблема с Многоклинов (пистов) ремък MERCEDES-BENZ: видео ръководство
    Как да сменим пистови ремъци на MERCEDES-BENZ B200 (W245) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Как да сменим пистови ремъци на VOLKSWAGEN GOLF 3 (1H1) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
    Как да сменим пистови ремъци на VOLKSWAGEN GOLF 3 (1H1) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Как да сменим пистови ремъци на BMW 520i (E39) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
    Как да сменим пистови ремъци на BMW 520i (E39) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Как да сменим пистови ремъци на AUDI A4 (B7) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
    Как да сменим пистови ремъци на AUDI A4 (B7) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Как да сменим пистов ремък на AUDI A4 B5 Седан [AUTODOC УРОК]
    Как да сменим пистов ремък на AUDI A4 B5 Седан [AUTODOC УРОК]
Промяна на Многоклинов(пистов) ремък: видео уроци

Топ инструкции за ремонт

Многоклинов(пистов) ремък : правилно изхвърляне
Общи препоръки на AUTODOC за намаляване на замърсяването на околната среда
Смяна на Многоклинов(пистов) ремък - ръководство за най-добри практики

Видео инструкции за смяна на Многоклинов(пистов) ремък - плейлист от AUTODOC CLUB

  • Самостоятелна смяна на Многоклинов(пистов) ремък - безплатно видео с инструкции
    Play all playlists
    Смяна на поликлинов ремък видео инструкция | Видео уроци стъпка по стъпка
Съвети за отстраняване на проблеми за Многоклинов(пистов) ремък си сам
Съвети за поддръжка на автомобил
  • Смяна на Многоклинов (пистов) ремък и много други - безплатни видео съвети
    Какво да направите, ако ремъкът скърца | Съвети от AUTODOC
  • Съвети за поддръжка на Пистови ремъци
    Шум под предния капак | Съвети от AUTODOC
  • Хакове за поддръжка Многоклинов (пистов) ремък
    4 причини да свети лампата Check Engine | Съвети от AUTODOC
  • Съвети за поддръжка Пистови ремъци
    6 ПРИЗНАКА ЗА ИЗНОСЕН ГОРИВЕН ФИЛТЪР | AUTODOC
Инсталирай си приложението AUTODOC CLUB!
Твой личен мениджър за разходи за автомобила, съвети за обслужване, напомняния за предстоящи уговорки и интервали на обслужване, инструкции за самостоятелен ремонт - всичко това на телефона ти.
Инструкции за Многоклинов(пистов) ремък смяна - сканирай QR кода
Сканирай

За да свалиш приложението:

  • - сканирай QR кода
  • - сваляне от App Store
  • - сваляне от Google Play
club
Твоят профил е твой личен асистент.

Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.

Списък с най-честите диагностични кодове за грешка (DTC)
- открийте значението им и разберете как да решите проблема

Многоклинов (пистов) ремък: най-често срещаните кодове за грешка

Често задавани въпроси за смяната на пистов ремък

Какви са признаците?

Всяка неизправност на този компонент директно влияе върху работата на устройствата, които задвижва: алтернатора, компресора на климатик, помпата на хидравличното серво управление и вентилатора за охлаждане на двигателя. Например, шофьорът може да забележи, че акумулаторът е започнал да се зарежда по-бавно. В този случай е възможно да се включи предупредителната лампа за акумулатора или да мига на таблото. Ако колата ви има хидравлично серво управление, при неизправен пистов ремък ще е нужно да полагате много повече усилие от обичайното за завъртане на волана. Възможно е да чуете специфично свистене под предния капак, когато палите двигателя и шофирате с високи обороти. При визуален преглед е възможно да забележите пукнатини, ожулване, отлющени ребра и следи от масло по частта.

Може ли неизправен пистов ремък да повиши разхода на гориво?

Не, износването на тази част не влияе на разхода на гориво. Пренатегнатият ремък причинява повишено странично механично натоварване върху алтернатора и коляновия вал. Те се нуждаят от повече сила за въртене и така причиняват малко по-висока консумация на гориво, но разликата е толкова незначителна, че е почти невъзможно да се забележи без прецизни измервателни инструменти.

Защо пистовия ремък скърца, когато е студено?

Скърцането при палене на двигателя, особено, когато е студено навън, обикновено, се причинява от повишаване на вискозитета на лубриканта, който се използва в лагерите на алтернатора, ролките на ремъка или на другите спомагателни устройства. Ако лубрикантът се е втвърдил, завъртането на ролката изисква повече усилие от обичайното. Това приплъзване на ремъка и създава специфичния скърцащ звук. След известно време, когато всички устройства на колата загреят, този звук изчезва. Друга причина за скърцане на ремъка веднага след палене на двигателя е влага, която се е кондензирала между ремъка и ролките и се изпарява след като двигателят загрее.

Възможно ли е да се продължи използването на пистов ремък след първите признаци на неизправност?

Дефектният ремък трябва да се смени незабавно. В противен случай, той може да се скъса по време на шофиране, което може да направи по-трудно завиването, да причини неизправности на електрическото оборудване и изтощаване на акумулатора, което ще направи невъзможно паленето на двигателя. Освен това, скъсаният пистов ремък е опасен за газоразпределителния механизъм: той може да се навие около ролката на коляновия вал или други ролки на тази система. Това може да доведе до скъсване на ангренажния ремък, повреждане на клапаните на двигателя и напукване на зъбното(ите) колело(а) на разпределителния вал.

Мога ли да сменя самостоятелно пистов ремък?

Смяната на пистовия ремък е доста трудоемка процедура, обаче, ако следвате уроците от AUTODOC CLUB, ще можете да се справите с нея самостоятелно. Не забравяйте, че заедно с ремъка се препоръчва да монтирате и нови ролки. Направете снимка или начертайте диаграма на маршрутизацията на ремъка преди да започнете. Изключително важно е, също така, да обтегнете правилно ремъка, когато приключите. За тази цел е възможно да ви потрябват специални инструменти.

Какво причинява скъсване на пистовия ремък?

Обикновено ремъкът се скъсва поради прекомерно или неравномерно износване или когато ролките са разместени, или когато лагерите на алтернатора или други спомагателни устройства са блокирали. Този проблем се получава също и когато частта е монтирана неправилно, например, наобратно или при неспазване диаграмата с маршрутизацията от производителя. Пренебрегването на на препоръките на производителя да сменяте ролките заедно с ремъка също е опасно: износената ролка има неравности по повърхността си, които могат да повредят новия ремък. Важно е също да поддържате компонента правилно обтегнат.

С какво е свързан пистовия ремък?

В зависимост от конструкцията на автомобила и модификацията му, този компонент може да е свързан с различен брой устройства. Обикновено ремъкът е свързан към ролките на алтернатора, компресора на климатика и помпата на хидравличното серво управление. Освен това, системата включва обтяжни и паразитни ролки. Можете да намерите детайлна диаграма на маршрутизацията на ремъка в техническата документация на автомобила си.