Задай въпросите си или сподели опита си с ремонти във форума за автомобили. Абонирай се за обновления, за да не пропускаш новите ни ръководства.
За да свалиш приложението:
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Нужно ли е да сменям и двата фара едновременно?
Това не е нужно, обаче, ако сменяте крушките в нов фар, тогава е по-добре да сложите нови крушки и в стария също. С времето интензивността на светлината на крушките се понижава и цветовата им температура може да се промени, което влияе на ефикасността на осветлението. Ако предните фарове са използвани дълго време, техните стъкла могат да се надраскат, а рефлекторите леко да се замъглят. В този случай е по-добре да ги смените и двата. Това ще ви помогне да предоставите силни и равномерни светлинни лъчи.
Нужно ли е да откача акумулатора преди да сменя предните фарове?
Да, преди да започнете работа, откачете задължително отрицателния извод на акумулатора. Това е изискване за безопасност. Освен това, откачането на извода предотвратява появата на софтуерни грешки, които стават понякога след монтирането на нови крушки.
Защо предните фарове потъмняват с времето?
Най-честата причина за понижена интензивност на светлината при халогенните фарове е замъглена крушка. Обикновено, това е в резултат от грешки при монтажа. По-конкретно, халогенните лампи не трябва да се пипат с голи ръце: мазните петна останали на повърхността на крушката могат бързо да се превърнат във въглеродни отлагания. Това води до местно прегряване и влияе на интензивността на светлината. С времето, ксеноновите крушки променят цветовата си температура и също губят интензивността на светлината си. Освен проблемите с крушките, предните фарове могат да потъмнеят поради замъгляване или белене на рефлектора, драскотини по стъклата, както и проблеми с електрическата система.