Заменете Окачване на двигателя от себе си

Самостоятелна смяна на Окачване на двигателя - ръководства и видео уроци

Полезни ръководства и съвети за смяна на Окачване на двигателя
Марка
Модел
Категория авто части

Смяна на Окачване на двигателя: ръководства стъпка-по-стъпка

Тук ще намериш полезни ръководства и съвети за това как се извършва смяна на Окачване на двигателя на популярни модели автомобили. Следването на професионалните препоръки от експертите ще ти помогне да смениш Окачване на двигателя самостоятелно. Избери автомобила си от селектора и сваляй безплатни наръчници и видеа.
Промяна на Окачване на двигателя: видео уроци

Най-гледани видео уроци за ремонт на коли

  • Смяна на задни и предни Тампон двигател направи си сам - онлайн видео
    Как да сменим тампон на двигател на OPEL ASTRA-G CC 1 (F48_,F08_) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Монтаж на Тампон на двигател на BMW 3 SERIES направи си сам
    Как да сменим тампон на двигател на  BMW 3 (E46) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Как и кога се сменя преден десен Тампон двигател на SKODA FABIA (6Y2): видео урок
    Как да сменим тампон на двигател на SKODA FABIA 1 (6Y5) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Разглобяване на заден десен Тампон на двигател онлайн инструкции
    Как да сменим тампон на двигател на MERCEDES-BENZ W211 E-Класа [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Съвети за смяна на Тампон за двигател VW
    Как да сменим тампон на двигател на  VW TRANSPORTER 4 (T4) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Разгледайте как да решите проблема с задни и предни Тампон за двигател PEUGEOT: видео ръководство
    Как да сменим тампон на двигател на PEUGEOT 307 (3H) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Смяна на задни и предни Тампон двигател направи си сам - онлайн видео
    Как да сменим тампон на двигател на FORD FOCUS (DAW) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Монтаж на Тампон на двигател на FORD FOCUS направи си сам
    Как да сменим тампон на двигател на FORD FOCUS MK2 Седан [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Как и кога се сменя преден десен Тампон двигател на BMW 5 Touring (E39): видео урок
    Как да сменим тампон на двигател на BMW E39 Touring [AUTODOC УРОК]
  • Разглобяване на заден десен Тампон на двигател онлайн инструкции
    Как да сменим тампон на двигател на PEUGEOT 207 [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
  • Съвети за смяна на Тампон за двигател RENAULT
    Как да сменим тампон на двигател на RENAULT MEGANE SCENIC [AUTODOC УРОК]
  • Разгледайте как да решите проблема с задни и предни Тампон за двигател RENAULT: видео ръководство
    Как да сменим окачване на двигателя на RENAULT SYMBOL/THALIA 1 [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
Промяна на Окачване на двигателя: видео уроци

Топ PDF ръководства за ремонт на коли

Окачване на двигателя : правилно изхвърляне
Общи препоръки на AUTODOC за намаляване на замърсяването на околната среда
Смяна на преден десен Окачване на двигателя - ръководство за най-добри практики

Видео инструкции за смяна на Окачване на двигателя - плейлист от AUTODOC CLUB

  • Самостоятелна смяна на Окачване на двигателя - безплатно видео с инструкции
    Play all playlists
    Смяна тампон на двигател видео инструкция | Видео уроци стъпка по стъпка
Съвети за отстраняване на проблеми за Окачване на двигателя си сам
Съвети за поддръжка на автомобил
  • Смяна на Тампон двигател и много други - безплатни видео съвети
    Как се сменя ламбда сонда | Съвети от AUTODOC
  • Съвети за поддръжка на Тампон на двигател
    5 грешки при чистене на салона на колата | Съвети от AUTODOC
  • Хакове за поддръжка Тампон за двигател
    Как се премахват драскотини от кола | Съвети от AUTODOC
  • Съвети за поддръжка Тампон двигател
    Какво да направите, ако ремъкът скърца | Съвети от AUTODOC
Инсталирай си приложението AUTODOC CLUB!
Твой личен мениджър за разходи за автомобила, съвети за обслужване, напомняния за предстоящи уговорки и интервали на обслужване, инструкции за самостоятелен ремонт - всичко това на телефона ти.
Инструкции за Окачване на двигателя смяна - сканирай QR кода
Сканирай

За да свалиш приложението:

  • - сканирай QR кода
  • - сваляне от App Store
  • - сваляне от Google Play
club
Твоят профил е твой личен асистент.

Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.

Често задавани въпроси за смяната на тампоните на двигателя

Какво става, ако тампоните на двигателя се счупят?

Тампоните на двигателя предотвратяват предаването вибрациите, които се причиняват от работата на двигателя, към каросерията и устройствата. Освен това, те подсигуряват надеждното закрепване на двигателя. Следователно, ако тампоните са повредени, всички вибрации, удари и друсане се предават на каросерията. Това влияе на комфорта на шофиране и понижава периода на експлоатация на много важни устройства на колата.

Може ли да се кара кола с повреден тампон на двигателя?

Това зависи от вида неизправност. Обикновено, тампоните на двигателя се износват постепенно. Незначителното им износване се проявява чрез предаването на повишени вибрации на каросерията, волана и скоростния лост. Ако забележите тези симптоми, това не означава че трябва да смените компонентите веднага, но имайте предвид, че ще трябва да се сменят скоро. От друга страна, ако гуменият елемент е напълно разбит и отделен от металната част или крепежните елементи са счупени, тампоните трябва да се сменят незабавно. Шофирането на колата в този случай може да доведе до повреждане на други важни устройства и механизми като каретата, например.

Трудно ли се сменят тампоните на двигателя?

Сложността на тази процедура зависи от конструкция на автомобила, разположението на двигателното отделение и монтажното място на частта, която трябва да се смени. Например, горните тампони са на леснодостъпно място и смяната им обикновено не причинява затруднения. За да смените долните тампони ще ви трябва опора (повдигане с крик) на двигателя. Видео уроците в AUTODOC CLUB ще ви помогнат да се справите със смяната самостоятелно.

Защо се повреждат тампоните на двигателя се повреждат?

С времето гумените елементи на частите се втвърдяват, губят еластичността си и се напукват. Излагането на масло, антифриз и други технически течности ускорява този процес. Поради това течовете в двигателното отделение да значително да съкратят периода на експлоатация на тампоните на двигателя. Освен това, частите могат да се повредят преждевременно поради грешки при монтажа. Други фактори, които водят до унищожаването на тези части включват агресивното шофиране, карането по лоши пътища и неизправности на окачването, поради които тампоните трябва да работят при повишено натоварване.

Опорите на двигателя с добро качество издържат около 100 000 километра. Броят части, които се монтират зависи от конструкцията на двигателя и монтажното място на скоростната кутия. Обикновено се използват 3-5 опори. Някои от тях са общи за двигателя и скоростната кутия. В техническата документация на автомобила ще намерите детайлна информация за броя компоненти, които са монтирани в модификацията на автомобила ви.

Какви са симптомите на износените тампони на двигателя?

Когато компонентите се износят, те спират да абсорбират ефикасно вибрациите, които се получават, когато двигателят работи. Следователно, ще можете да усетите тези вибрации по каросерията, волана и скоростния лост. В някои случаи, ако тампона на двигателя разположен от страната на трансмисията е износен, колата може да изключва от скорост и да чувате тропане от скоростната кутия при ускорение. Възможно е също да усещате клатене или тресене при палене на двигателя и тропане и цъкане – при ускорение и спиране., При колите с ръчна скоростна кутия, смяната на предавка може да стане по-трудна.

В някои случаи, когато двигателят се откачи напълно от тампона, поради разместването му задвижващият момент се предава на колелата по-малко ефикасно. Шофьорът усеща това като загуба на мощност и понижена динамика на автомобила като цяло.

Неизправностите на тампоните могат при някои автомобили да станат причина за включване на лампата “Check Engine” на таблото. Обаче, най-често, включването на тази лампа е поради неизправности на вътрешни елементи на двигателя, проблеми при образуването на горивната смес и запалването, а не поради състоянието на тампоните. Проверката им е само една от нужните стъпки в такъв случай.

Също така, шофьорите често се чудят дали неизправните тампони на двигателя могат да причинят нестабилен празен ход. Тези компоненти служат за абсорбиране на вибрации и не влияят на работата на двигателя, следователно, ако няма нищо нередно със самия двигател, той трябва да работи добре във всички работни режими. От друга страна, шофьорите е възможно да възприемат вибрациите, които се предават на каросерията, като нестабилна работа на празен ход.