За отговорността
Как да сменим комплект маншон полуоска
сваляния:
150
Прегледи:
1338
Смяна на маншон на полуоска [AUTODOC УРОК]


Върток
Дълга ударна вложка
Ударна вложка
Зегер клещи
Крик
Тапи за спирачен тръбопровод
Обърнете внимание!
- От всяка страна на вала на оста има монтирани карета
- Разположението на компонентите зависи от начина на задвижване: предно, задно или на всички колела
- Каретата се подлагат на значително натоварване и работят на места, които не са защитени от замърсявания и влага
- Поради това те трябва да постоянно да са смазани и предпазени от неблагоприятни фактори от околната среда
- За тази цел карето е уплътнено херметично с маншон
- Неговото качество и състояние имат директно въздействие върху срока на служба на карето
- 1.
За да демонтирате външния маншон на каре, просто демонтирайте карето от главината. При смяната на вътрешния маншон може да е нужно да премахнете цялата полуоска - 2.
Външното каре, обикновено, е закрепено за главината с болт или гайка. Нужно е да избиете крепежния елемент или да извадите шплинта от него и да го развиетеВажно!За да предотвратите въртене на колелото и да спазите изискванията за безопасност е най-добре да разхлабите крепежния елемент докато всичките колела на автомобила са на земята - 3.
Ако вала на полуоската не може да се премахне, уверете се, че има достатъчен луфт, за да се извади карето от главината - 4.
Използвайте избивач и чук, за да избиете каретоAUTODOC препоръчва:Слагайте избивача само на централния отвор на карето, за да не повредите шлицовете - 5.
Премахнете шарнира или откачете шенкела от макферсона - 6.
Премахнете скобите на маншона - 7.
Откачете карето от вала на задвижващия валЕкспертите на AUTODOC препоръчват:За да премахнете каре от този вид, използвайте собствения му крепежен болт - 8.
Сменете зегеровия пръстен, прегледайте шлицовете на на полуоската за износване - 9.
Премахнете маншона и почистете старата грес от карето - 10.
Фиксирайте карето в менгемеБъдете внимателни!За да предотвратите повреждане на шлицовете, закрепете частта за корпуса ѝ. Допълнително, можете да използвате менгеме с дървено покритие на челюстите - 11.
Премахнете маншона от карето като го повдигнете с подходящ инструмент. Бъдете внимателни, тъй като вътре има голямо количество гресОбърнете внимание!Петната от лубрикант по маншона на мястото, където влиза в контакт с карето, са признак за загуба на херметичностТова може да е причинено от корозия по корпуса на карето на мястото, където се закрепя маншона на него - 12.
Премахнете опорния пръстен, пластмасовата втулка, която ограничава наклона и крепежния болт - 13.
Завъртете вътрешната част на карето в различни посоки, доколкото е възможно и премахнете сачмите една по еднаAUTODOC препоръчва:Запомнете посокота, на която гледа вътрешния пръстен, за да можете да сглобите правилно компонента - 14.
Завъртете сепаратора на 90° и го премахнете - 15.
На тази част също трябва да се запомни посоката, на която гледа - 16.
Оценете нивото на износване на каналите на корпуса на карето - 17.
Старателно почистете всички части на шарнира - 18.
Проверете дали частите на карето са в добро състояние - 19.
Прегледайте ги за ожулване, деформации и други повреди - 20.
Уверете се, че няма признаци на износване по отворите на сепаратора - 21.
Прегледайте вътрешният пръстен - 22.
Използвайте специална грес за каретаВажно!Моля, имайте предвид, че греста за външни и вътрешни карета е различнаНе смесвайте греси от различни видове - 23.
След като почистите компонентите, сглобете карета и го запълнете с грес - 24.
Не позволявайте попадането на грес извън корпуса на карето, за да може маншонът да се закрепи надеждно - 25.
Обезмаслете монтажното място на маншона и го плъзнете върху полуоската - 26.
Затегнете скобата и обърнете маншона с вътрешната част навън, за да не позволите замърсяването му - 27.
Монтирайте опорния пръстен и пластмасовата втулка - 28.
Сложете нов зегеров пръстен - 29.
Приравнете шлицовете на карето с тези на полуоската - 30.
За да преодолеете съпротивлението на зегеровия пръстен, натиснете карето, за да влезе в монтажното си мястоБъдете внимателни!Силата трябва да се прилага върху корпуса чрез втулка или избивач с подходящ диаметър - 31.
Центрирайте шарнира така, че да е под прав ъгъл спрямо полуоската - 32.
Обезмаслете повърхността на корпуса на карето и сложете внимателно маншона - 33.
Уверете се, че скобите са монтирани правилно и, че маншонът е поставен на монтажното си място - 34.
За премахването на този вид шарнир може да е нужен специален инструмент
Този наръчник беше ли полезен?
Моля, оцени този наръчник по петобалната скала. Ако имаш въпроси, свържи се с нас.
Гласували: 2
Отключете своя асистент за поддръжка на автомобила!
Следете разходите, управлявайте записи, планирайте смяна на части и още.
Каре На Полуоската / Полуоска: Популярни наръчници за обслужване
Време е за резервни части? Получи още по-добри оферти в приложението на магазина ни.

СКАНИРАЙ МЕ

















































