За отговорността
Как да сменим каре полуоска
сваляния:
488
Прегледи:
3929
Как да сменим каре полуоска [AUTODOC УРОК]


Плоска отвертка
Върток
Дълга ударна вложка
Ударна вложка
Скоба за демонтаж на карета
Зегер клещи
Крик
Тапи за спирачен тръбопровод
Обърнете внимание!
- Карето е шарнир с равни ъглови скорости
- То предава въртящ момент от диференциала към колелото чрез вала на полуоската
- Всеки вал на полуоската има две карета
- Едно на края на вала откъм колелото и едно на другата страна, при скоростната кутия или крайната предавка
- Сред симптомите на неизправно каре са луфт или цъкане при започване на движение или извършване на маневри
- 1.
Крепежните елементи трябва да се разхлабят докато всичките колела са на земятаОбърнете внимание!Външното каре, обикновено, е сферичен шарнирТо предоставя ефикасно предаване на въртящ момент при големи ъгли на артикулация и компенсира за хода на окачването - 2.
За да премахнете външно каре, не е нужно да премахвате полуоската. Можете просто да го откачите от главината. Обикновено, карето е закрепено в главината с болт или гайка. При някои автомобили се използва също и шплинт - 3.
Уверете се, че полуоската има достатъчен надлъжен ход, който да ви позволи да извадите карето - 4.
Избийте карето от главината като го ударите в централния му отвор - 5.
Отделете карето от шенкела или главината. За да направите това може да се наложи да премахнете шарнира или да откачите шенкела от макферсона - 6.
След това премахнете скобите на маншонаAUTODOC препоръчва:Можете да използвате болта на главината, за да извадите такъв тип каре от полуоската - 7.
Премахнете скобите, повдигнете маншона и се уверете, че не е залепнал за полуоскатаВажно!Вътрешните компоненти на карето са уплътнени с херметичен маншонТой задържа греста вътре и предпазва механизмите от вредните въздействия на околната среда - 8.
Прегледайте шлицовете на полуоската. Износените шлицове могат да причинят луфт в шарнираОбърнете внимание!Може да се наложи да използвате специални инструменти, за да разглобите този вид каре - 9.
Премахнете скобите на маншона - 10.
Използвайте скоба за демонтаж и гайката на главината, за да премахнете карето от полуоската - 11.
Премахнете маншона, аксиалната шайба и пластмасовата втулка, която ограничава артикулационния ъгъл на каретоСледните признаци посочват, че карето трябва да се смени:износен вътрешен пръстенматови петна по повърхностите на сачмитеизносен или корозирал сепараторизносени или корозирали жлебове в корпуса - 12.
Смажете новото каре, ако няма фабрично поставена грес в негоЕкспертите на AUTODOC препоръчват:Моля, имайте предвид, че лубрикантите за вътрешни и външни карета имат различен състав - 13.
Приложете по-голямата част от греста вътре в карето - 14.
Наклонете шарнира на различни посоки, за да разпределите лубриканта равномерно - 15.
Обезмаслете монтажното място на маншона върху полуоската - 16.
Плъзнете маншона напред по полуоската, за да бъде встрани от монтажното си място и да не пречи при сглобяването на карето - 17.
Монтирайте зегеровия пръстен - 18.
Поставете карето на края на задвижващия вал - 19.
Уверете се, че карето и оста на вала за изравнени - 20.
Нанесете сила върху корпуса на шарнира с помощта на удължена вложка - 21.
Или ударете централния отвор с избивач - 22.
Продължете да правите това, докато зегеровия пръстен заеме правилното си положениеОбърнете внимание!Когато е правилно постаен е допустим малък осеви луфт в шарнира - 23.
Приложете оставащата грес върху карето - 24.
Не позволявайте на греста да попада върху монтажното място на маншона, защото иначе няма да се закрепи добре - 25.
Внимателно монтирайте маншона на монтажното му място - 26.
Проверете дали приляга плътно около корпуса на каретоВнимание!Маншонът не трябва да се върти - 27.
Уверете се, че скобите са разположени правилно и нямат изкривявания - 28.
Не презатягайте скобите, за да избегнете повреждане на маншонаОбърнете внимание!В повечето случай може да ви е нужен специален инструмент за затягането на скобите - 29.
Проверете дали маншонът е поставен правилно на монтажното място - 30.
Завъртете маншона на обратно, за да избегнете цапането му с грес при монтажа на карето
Този наръчник беше ли полезен?
Моля, оцени този наръчник по петобалната скала. Ако имаш въпроси, свържи се с нас.
Гласували: 1
Отключете своя асистент за поддръжка на автомобила!
Следете разходите, управлявайте записи, планирайте смяна на части и още.
Каре На Полуоската / Полуоска: Популярни наръчници за обслужване
Време е за резервни части? Получи още по-добри оферти в приложението на магазина ни.

СКАНИРАЙ МЕ














































