XDi: Дизелови двигатели SsangYong с Комън рейл система за директен инжекцион

XDi: Дизелови двигатели SsangYong с Комън рейл система за директен инжекцион

XDi е серия от дизелови двигатели с турбокомпресор, които са оборудвани с комън рейл инжекционна система. С тези двигатели се оборудват автомобили SsangYong. Те са дебютирали през 2014 г. Те имат 4 или 5 цилиндъра в редово разположение. Те предимно са лицензирани копия на двигатели Mercedes-Benz, а някои от тях са частна разработка на компанията SsangYong Motor.

Популярни двигатели XDi 

Код Капацитет на двигателя, Л.  Брой цилиндри Брой клапани Макс мощност, кс. Макс. въртящ момент, Н-м Начало на производството Модели, оборудвани с този вид двигател
D27DT  2.7 5 20 161–176 340–357 2004 Rexton/Rexton II; Kyron; Rodius I and II.
D20DT 2.0 4 16 141–142 310–360 2006 Actyon I and II; Actyon Sports I and II; Kyron.
D22DTR 2.2 4 16 178 400 2015 Rodius II; Korando III.
D20DTF 2.0 4 16 149–175 360 2010 Actyon II; Korando III
D20DTR 2.0 4 16 148–155 360 2012 Korando Turismo; Rexton I and II; Stavic.

Чести неизправности на двигателите XDi  

НеизправностиДвигатели
Горивната помпа за високо налягане става нестабилна поради чувствителност към качеството на горивото. D27DT.
Горивните инжектори се задръстват бързо. D27DT.  
По EGR клапана бързо се натрупва нагар. D27DT.
Клапаните за регулиране на налягането и рециркулация на изгорелите газове се повреждат преждевременно. D20DT.
Хидравличният обтегач на ангренажната верига често се поврежда. D20DT.
    club
    Твоят профил е твой личен асистент.

    Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.