
За отговорността
Как да сменим пружини
сваляния:
45
Прегледи:
360
Смяна на пружина на ходовата част [AUTODOC УРОК]


Върток
Дълга ударна вложка
Ударна вложка
хидравлична скоба за пружини
фиксатор за пружини на амортисьора
Крик
Стойка за компресиране на пружини
Обърнете внимание!
- В зависимост от модификацията на автомобила, могат да са монтирани различни пружини на ходовата част
- Тяхната твърдост зависи от броя витки и диаметъра на пръта
- Пружините са винаги под натоварване, което е причината с времето да губят свойствата си
- Прекомерното натоварване на пружините и корозия могат да причинят счупване на витките
- 1.Преди да започнете работа се запознайте с конструкцията на окачванетоВажно!Пружината може да бъде отделно монтиран компонент или да е част от макферсонОтделно монтираните пружини могат да са монтирани на зависимо окачване (греда) или независимоВъв вторият случай под пружинно натоварване е носача
- 2.Гредата на моста трябва първо да бъде вдигната с крик малко, тъй като амортисьора ограничава хода на пружината. Окачването е необходимо да бъде вдигнато с крик, за да се предотврати скъсване на втулките
- 3.За да премахнете пружината от зависимо окачване, развийте долните крепежни елементи на амортисьора
- 4.Преди да започнете работа се уверете, че всички сензори и кабели са откачени от окачването
- 5.Прегледайте тампоните и ги сменете, ако е нужноОбърнете внимание!Ако са износени ще чувате скърцане, когато пружините работят
- 6.Почистете монтажните места на каросерията и компонентите на окачването
- 7.Завийте крепежните елементи, които закрепват амортисьорите към окачването без да ги затягатеAUTODOC препоръчва:Затегнете крепежните елементи едва след като вдигнете гредата в нормалното ѝ положениеВ нормално положение, окачването поддържа теглото на смъкнатия автомобилИзползвайте силата на затягане, която е препоръчана от производителя на автомобила
- 8.В този случай, първо вдигнете носача с крик малко и разхлабете крепежните елементи
- 9.Ако има регулировъчни болтове, обезателно направете отметки. Те ще се използват за справка, когато монтирате обратно крепежните елементи
- 10.Вдигнете на крик носача малко, за да компенсирате за въздействието на пружината
- 11.Разхлабете крепежните елементи на носача без да ги развивате напълноВажно!Това е нужно, за да се предотврати повреждане на втулките, когато носача се дърпа настрани
- 12.Премахнете крепежния елемент от едната страна на носача и смъкнете носача, докато сваляте хидравличния крик
- 13.Уверете се, че пружината е напълно освободена и след това я премахнете
- 14.Почистете монтажното място и монтирайте новата пружина
- 15.Сглобете всичките компоненти в обратен редВнимание!Поради високата сила на пружината има риск от разместване на вдигнатата на крик частЗа да избегнете това е нужно да е надеждно фиксиран
- 16.Поставете крепежните елементи според отметките
- 17.Вдигнете с крик носача, така че втулките да заемат нормалната си позиция и затегнете крепежните елементиОбърнете внимание!Макферсона може да е монтиран на предната или на задната осЩе е нужно да бъде премахнат, за да се смени пружината
Този наръчник беше ли полезен?
Моля, оцени този наръчник по петобалната скала. Ако имаш въпроси, свържи се с нас.
Гласували: 1
Отключете своя асистент за поддръжка на автомобила!
Следете разходите, управлявайте записи, планирайте смяна на части и още.
Пружинно Окачване: Популярни наръчници за обслужване
Време е за резервни части? Получи още по-добри оферти в приложението на магазина ни.

СКАНИРАЙ МЕ