TACshift: особености, предимства и недостатъци

TACshift: особености, предимства и недостатъци

TACshift (Touch Activated Control) е режим за ръчна смяна на предавки за автоматичните трансмисии, които са дебютирали на концептуалния автомобил Pontiac Grand Prix G-Force през 2002 г. Той също се е появил в някои версии на модела масово производство Pontiac Grand Prix. По-късно е преименуван на TAPshift.

Как работи

Хидро-автоматичната електронно контролирана трансмисия GM 4T65E е била оборудвана със система TACshift. В автоматичен режим могат да се сменят предавки с помощта на лостове на волана, обозначени като  “+” и “-”.

Технически характеристики на трансмисиите с функция TACshift 

Код на скоростната кутияВид задвижванеМакс. капацитет на двигателя, Л.Макс въртящ момент, Н-мГодини на производствоМодели, в които се използва
GM 4T65EПредно задвижване, задвижване на всички колела3.83801995–2008Pontiac Grand Prix

Чести неизправности 

  • Лагерите се повреждат с времето
  • Барабаните на съединителя имат кратък период на експлоатация. 
  • Втулките и задвижващата верига се износват бързо.
  • Соленоидите се замърсяват, ако трансмисионната течност не се смени навреме.
club
Твоят профил е твой личен асистент.

Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.