-
Запалете двигателя и го оставете да работи на празен ход за известно време.
Няколко минути са достатъчни маслото да смаже частите на турбокомпресора, предотвратявайки сухото триене и последствията от него.
-
Оставяйте двигателя да работи на празен ход поне 30 секунди преди да го спрете.
Това също ще помогне да се предотврати недостига на масло.
-
Не натоварвайте двигателя твърде много през първите пет минути на шофиране при температури под нулата.
Дайте време на маслото да загрее както трябва.
-
Сменяйте консумативите своевременно.
Ако масленият филтър и маслото са замърсени, това повишава абразивното износване върху триещите се части на турбокомпресора. Ненавременната смяна на въздушния филтър може да доведе до прегряване на турбокомпресора.
-
Бъдете сигурни, че смазващата система работи правилно.
Неизправностите на маслената помпа, дефектен клапан на масления филтър или течове от маслените тръби често водят до преждевременно износване на турбокомпресора.
-
Не използвайте уплътнител при свързване на фланците на маслените канали.
Парченца от уплътнителя могат да се откъснат и да задръстят системата, водейки до преждевременно износване на двигателя поради недостиг на масло в системата.
Усмихнат техник с много опит от участията във видео уроците на AUTODOC; Винаги носи своите защитни очила; състезава се със своето BMW X5 E53; мечтае да получи наградата Златно копче за получаване 1,000,000 абонати в YouTube.
Коментирай