Как се сменя преден долен носач на Fiat Bravo 2 – Ръководство за смяна
сваляния:
0
Прегледи:
12
0
Гласували: 0
Важно!
Тази процедура на смяна може да се използва за:
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet (198AXM1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXD1A),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXB1A),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXC1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 (198AXA1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet (198AXG1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet (198AXF1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet (198AXL1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXE1A),
FIAT BRAVO II (198) 2.0 D Multijet (198AXN1B)
…
Виж още
Стъпките може малко да се различават в зависимост от конструкцията на автомобила.
Как да сменим предни носач / предни носач на кола на FIAT BRAVO 2 (198) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
Всичките части, които трябва да смениш – Носач На Кола за BRAVO II (198) и други модели FIAT
Завийте крепежния елемент свързващ шарнира с шенкела. Използвайте тръбен ключ №17. Използвайте комбиниран гаечен ключ №17.
Стъпкa 24
Повдигнете хидравличния трансмисионен крик с 10-15 см.
Стъпкa 25
Стегнете закрепването на шарнирния болт. Използвайте тръбен ключ №17. Използвайте комбиниран гаечен ключ №17. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 65 Nm.
Стъпкa 26
Затегнете предният крепежен елемент свързващ носача с подрамката. Използвайте тръбен ключ №21. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 95 Nm.+90°
Важно! Обезателно използвайте нови крепежни елементи.
Стъпкa 27
Затегнете задната крепежна връзка на лоста към подрамката на каросерията. Използвайте тръбен ключ №19. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 120 Nm.
Стъпкa 28
Махнете опората поставена под носача.
AUTODOC препоръчва:
Смяна на: преден долен носач – Fiat Bravo 2. Смъкнете хидравличния крик плавно, без резки движения, за да избегнете повреждане на устройства и механизми.
Стъпкa 29
Монтирайте подкалника на монтажното му място.
Стъпкa 30
Сложете и затегнете крепежните елементи на подкалника. Използвайте кръстата отвертка. Използвайте тръбен ключ №10. Изполвайте тресчотен ключ.
Стъпкa 31
Третирайте всичките съединения на лоста. Използвайте медна грес.
Стъпкa 32
Почистете монтажното място на джантата. Използвайте телена четка. Обработете контактната повърхност. Използвайте медна грес.
Стъпкa 33
Монтирайте колелото.
AUTODOC препоръчва:
За да избегнете нараняване, придържайте колелото при завиване на крепежните болтове.
Стъпкa 34
Завийте болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #17.
Стъпкa 35
Свалете автомобила на земята и стегнете на кръст болтовете на колелата. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 120 Nm.
Стъпкa 36
Премахнете криковете и клиновете.
Този наръчник беше ли полезен?
Моля, оцени този наръчник по петобалната скала. Ако имаш въпроси, свържи се с нас.
Гласували: 0
Търсите нови гуми?
Разберете какъв размер гуми и джанти са съвместими с FIAT Bravo II Хечбек (198).
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Инсталирай си приложението AUTODOC CLUB!
Твой личен мениджър за разходи за автомобила, съвети за обслужване, напомняния за предстоящи уговорки и интервали на обслужване, инструкции за самостоятелен ремонт - всичко това на телефона ти.
Сканирай
За да свалиш приложението:
- сканирай QR кода
- сваляне от App Store
- сваляне от Google Play
Съвети и трикове за FIAT BRAVO II (198)
Виж още
Топ 5 грешки при работа под предния капак | Съвети от AUTODOC
Какво да направите, ако лампата Check engine се включи | Съвети от AUTODOC
5 инструмента, които невероятно опростяват ремонтите на автомобили | Съвети от AUTODOC
ТОП 8 грешки, които шофьорите правят | Съвети от AUTODOC