Почистете крепежните елементи на амортисьора. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40.
Стъпкa 8
Развийте закрепването на долната част на амортисьора. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 21.
Стъпкa 9
Премахнете крепежния болт. Използвайте лост тип кози крак.
Стъпкa 10
Откачете долната част на амортисьора.
Стъпкa 11
Понижете хидравличният крик с 10-15 см.
AUTODOC препоръчва:
Смяна на: тампон макферсон – VW Passat Variant B6. Смъкнете хидравличния крик плавно, без резки движения, за да избегнете повреждане на устройства и механизми.
Стъпкa 12
Развийте и премахнете крепежните елементи на подкалника. Използвайте Torx T25. Изполвайте тресчотен ключ.
Стъпкa 13
Развийте закрепването на горната част на амортисьора. Използвайте тръбен ключ №16. Изполвайте тресчотен ключ.
Огледайте маншона и буфера на амортисьора. При необходимост ги заменете.
Стъпкa 20
Монтирайте новия тампон на амортисьора.
Стъпкa 21
Монтирайте опората, маншона и буфера на новия амортисьор.
Стъпкa 22
Завийте закрепването в горната част на пръта на амортисьора. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 17. Използвайте регулируем гаечен ключ. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 25 Nm.
Стъпкa 23
Обработете крепежния елемент на пръта на амортисьора. Използвайте медна грес.
Стъпкa 24
Поставете защитната капачка на опората на амортисьора.
Стъпкa 25
Почистете монтажните места на амортисьора. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40.
Стъпкa 26
Разположете новия амортисьор в нишата на калника и го закрепете.
Смяна на: тампон макферсон – VW Passat Variant B6. Съвет от експертите на AUTODOC:
За да предотвратите нараняване, придържайте амортисьора при завиване на крепежните болтове.
Стъпкa 27
Стегнете горното закрепване на амортисьора. Използвайте тръбен ключ №16. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 50 Nm.+45°
AUTODOC препоръчва:
Важно! Обезателно използвайте нови крепежни елементи.
Стъпкa 28
Сложете и затегнете крепежните елементи на подкалника. Използвайте Torx T25. Изполвайте тресчотен ключ.
Стъпкa 29
Монтирайте крепежния болт. Закрепете долната част на амортисьора.
Стъпкa 30
Стегнете закрепването на долната част на амортисьора. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 21. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 180 Nm.
Стъпкa 31
Обработете крепежните елементи на амортисьора. Използвайте медна грес.
Стъпкa 32
Премахнете опората изпод задния шенкел.
AUTODOC препоръчва:
VW Passat 3C B6 Variant – Не смъквайте хидравличния крик рязко, за да избегнете повреждане на устройствата и механизмите на колата.
Стъпкa 33
Обработете крепежните елементи на амортисьора. Използвайте медна грес.
Стъпкa 34
Обработете повърхността на мястото, където спирачния диск прави контакт с джантата. Използвайте медна грес.
Стъпкa 35
Почистете повърхността на спирачния диск. Използвайте спрей за почистване на спирачни апарати.
Завийте болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #17.
Стъпкa 38
Свалете автомобила на земята и стегнете на кръст болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #17. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 120 Nm.
Стъпкa 39
Премахнете криковете и клиновете.
Този наръчник беше ли полезен?
Моля, оцени този наръчник по петобалната скала. Ако имаш въпроси, свържи се с нас.
Гласували: 0
Търсите нови гуми?
Разберете какъв размер гуми и джанти са съвместими с VW Passat B6 Variant (3C5).
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Инсталирай си приложението AUTODOC CLUB!
Твой личен мениджър за разходи за автомобила, съвети за обслужване, напомняния за предстоящи уговорки и интервали на обслужване, инструкции за самостоятелен ремонт - всичко това на телефона ти.
Сканирай
За да свалиш приложението:
- сканирай QR кода
- сваляне от App Store
- сваляне от Google Play
Съвети и трикове за VW Passat Variant (3C5)
Виж още
Какво да направите, ако парното на колата ви не работи | Съвети от AUTODOC
Как се премахват драскотини от пластмаси в автомобила | Съвети от AUTODOC
Самостоятелно възстановяване на карданен вал | Възстановяване на ходовата част – Част 1