Обърнете внимание, че при използване на приспособление за свиване на пружината, витките й трябва да са надеждно захванати, свивайки я от двете страни.Убедете се в правилното положение на пружината във фиксатора.Убедете се, че витките на пружината са влезли плътно в заключващите хватки.
Стъпкa 33
Свийте пружината.
Стъпкa 34
Обработете пръта на макферсона. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40.
Стъпкa 35
Развийте гайката на пръта на амортисьора. Използвайте HEX №H7. Използвайте тръбен ключ №18. Изполвайте тресчотен ключ.
Стъпкa 36
Демонтирайте горната опора на МакФерсона.
Стъпкa 37
Освободете спиралната пружина.
Стъпкa 38
Демонтирайте пружината.
Стъпкa 39
Демонтирайте маншона и буфера на амортисьора.
AUTODOC препоръчва:
Смяна на: амортисьор – PEUGEOT 307 Break (3E). Внимателно прегледайте тампона, маншона и отбойника на амортисьора. Сменете ги, ако се налага.
Стъпкa 40
Премахнете стария амортисьор от хидравличната стойка за натягане на пружини.
Преди монтажа на амортисьора, непременно го раздвижете ръчно 3-5 пъти.
Стъпкa 41
Монтирайте новия амортисьор на хидравличната стойка за натягане на пружини.
Стъпкa 42
Монтирайте маншона и буфера на новия амортисьор.
Стъпкa 43
Поставете пружината на амортисьора.
Стъпкa 44
Свийте пружината.
Стъпкa 45
Монтирайте горния тампон на амортисьора и опорния лагер.
Стъпкa 46
Стегнете гайката на пръта на амортисьора. Използвайте тръбен ключ №18. Използвайте HEX №H7. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 69 Nm.
Смяна на: амортисьор – PEUGEOT 307 Break (3E). Съвет от експертите на AUTODOC:
Уверете се, че пружината е правилно разположена. Не допускайте разместването ѝ.
Стъпкa 47
Обработете пръта на макферсона. Използвайте медна грес.
Стъпкa 48
Отпуснете пружината.
Стъпкa 49
Премахнете сглобеният макферсон.
Стъпкa 50
Обработете монтажните места на макферсона. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40.
Стъпкa 51
Поставете амортисьора с пружината в нишата на колелото.
Стъпкa 52
Завийте крепежните елементи в горната част на опората на МакФерсона. Не го затягайте.
За да избегнете наранявания, придържайте макферсона, когато завивате крепежните болтове.
Стъпкa 53
Обработете монтажното място на макферсона на шенкела. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40.
Стъпкa 54
Монтирайте МакФерсона към шенкела.
Стъпкa 55
Монтирайте крепежните болтове.
Стъпкa 56
Премахнете опората под шенкела.
AUTODOC препоръчва:
Смяна на: амортисьор – PEUGEOT 307 Break (3E). Смъкнете хидравличния крик плавно, без резки движения, за да избегнете повреждане на устройства и механизми.
Стъпкa 57
Завийте крепежния елемент, който свързва макферсона към шенкела. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 18. Използвайте тръбен ключ №18. Изполвайте тресчотен ключ.
Стъпкa 58
Почистете монтажните места на биалетката. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40.
Стъпкa 59
Монтирайте щангата за напречна устойчивост.
Стъпкa 60
Затегнете крепежния елемент, който свързва стабилизатора с макферсона. Използвайте тръбен ключ №15. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 36 Nm.
Стъпкa 61
Обработете всички съединения на биалетката. Използвайте медна грес.
Стъпкa 62
Монтирайте скобата на кабелите на ABS-a.
Стъпкa 63
Затегнете долните крепежни елементи на макферсона за шенкела. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 18. Използвайте тръбен ключ №18. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 90 Nm.
Стъпкa 64
Обработете крепежните елементи на макферсона. Използвайте медна грес.
Стъпкa 65
Почистете монтажното място на джантата. Използвайте телена четка.
Стъпкa 66
Обработете повърхността на мястото, където спирачния диск прави контакт с джантата. Използвайте медна грес.
Стъпкa 67
Почистете повърхността на спирачния диск. Използвайте спрей за почистване на спирачни апарати.
Смяна на: амортисьор – PEUGEOT 307 Break (3E). Съвет от AUTODOC:
След като приложите спрея, изчакайте няколко минути.
Стъпкa 68
Монтирайте колелото.
AUTODOC препоръчва:
Внимание! За да избегнете нараняване, дръжте колелото, докато завивате крепежните болтове на колата. PEUGEOT 307 Break (3E)
Стъпкa 69
Завийте болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #17.
Стъпкa 70
Свалете автомобила на земята и стегнете на кръст болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #17. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 100 Nm.
Стъпкa 71
Премахнете криковете и клиновете.
Стъпкa 72
Стегнете закрепването в горната част на амортисьора. Използвайте HEX №H7. Използвайте тръбен ключ №21. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 69 Nm.
Стъпкa 73
Обработете крепежните елементи на тампона на макферсона. Използвайте медна грес.
Стъпкa 74
Монтирайте и прикрепете пластмасовата решетка под чистачките.
Стъпкa 75
Затегнете крепежните елементи на решетката под чистачките. Използвайте тръбен ключ №10. Изполвайте тресчотен ключ.
Стъпкa 76
Монтирайте крепежните елементи на пластмасовата решетка на чистачките.
Стъпкa 77
Затегнете крепежните елементи на резервоара за спирачна течност. Използвайте Torx T20. Изполвайте тресчотен ключ.
Стъпкa 78
Включете запалването. Изключете режима за обслужване на чистачките.
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Инсталирай си приложението AUTODOC CLUB!
Твой личен мениджър за разходи за автомобила, съвети за обслужване, напомняния за предстоящи уговорки и интервали на обслужване, инструкции за самостоятелен ремонт - всичко това на телефона ти.
Сканирай
За да свалиш приложението:
- сканирай QR кода
- сваляне от App Store
- сваляне от Google Play
Съвети и трикове за PEUGEOT 307 Break (3E)
Виж още
5 неща, които не трябва да правите с полуавтоматична скоростна кутия | AUTODOC
Неща, които никога не трябва да правите с автоматична трансмисия | Съвети от AUTODOC
ТОП 8 грешки, които шофьорите правят | Съвети от AUTODOC
Как да си направим пеногенератор сами | Съвети от AUTODOC