За отговорността
Как се сменя преден лагер главина на PEUGEOT 305 I Комби – Ръководство за смяна
сваляния:
0
Прегледи:
0
Важно!
Тази процедура на смяна може да се използва за:
PEUGEOT 305 I Break (581D) 1.5, PEUGEOT 305 I Break (581D) 1.3 … Виж още
Стъпките може малко да се различават в зависимост от конструкцията на автомобила.
PEUGEOT 305 I Break (581D) 1.5, PEUGEOT 305 I Break (581D) 1.3 … Виж още
Стъпките може малко да се различават в зависимост от конструкцията на автомобила.
Това видео показва процедура по смяна на сходна авто част на друг автомобил
Всичките части, които трябва да смениш – Колесен лагер за 305 I Break (581D) и други модели PEUGEOT
Алтернативни продукти

Телена четка
Спрей WD-40
Универсален спрей за почистване
Спрей за почистване на спирачни апарати
Керамична грес
Медна грес
Динамометричен ключ
Комбиниран гаечен ключ №16
Гаечен накрайник № 13
Гаечен накрайник № 16
Гаечен накрайник № 17
Гаечен накрайник № 19
Гаечен накрайник № 36
Накрайник Torx T30
Дълга ударна вложка №19
Комплект дорници за втулки и лагери
Скоба за сепаратор за лагери
Скоба за демонтиране на шарнири
Зегер клещи
Тресчотка
Плоско длето
Чук
Върток
Лост тип кози крак
Трансмисионен крик
Клин за застопоряване на автомобил
AUTODOC препоръчва:
- Не използвайте повторно лагерния възел на Вашия автомобил PEUGEOT 305 I Break (581D).
- Процедурата по смяна на главина на колелото е идентична за двете колела на една и съща ос.
- Моля, имайте предвид: всичката работа по колата – PEUGEOT 305 I Break (581D) – трябва да се извърши с изключен двигател.
Извършете замяната в следната последоватленост:
- Стъпкa 1
Отворете капака на двигателя. Развийте капачката на резервоара за спирачна течност. - Стъпкa 2Застопорете колелата с клинове.Стъпкa 3
Разхлабете болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #19. - Стъпкa 4Повдигнете автомобила.Смяна на: лагер главина – PEUGEOT 305 I Break (581D). Съвет:Ако използвате крик, уверете се, че е разположен на плоска повърхност без никакви неравности. Обезателно обезопасете автомобила допълнително с подпорни стойки.Стъпкa 5
Развийте болтовете на колелото.AUTODOC препоръчва:Внимание! За да предотвратите нараняване, дръжте колелото, докато развивате крепежните болтове. PEUGEOT 305 I Break (581D) - Стъпкa 6
Отстранете колелото. - Стъпкa 7
Почистете крепежния елемент на задвижващия вал. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40. - Стъпкa 8
Премахнете фиксиращия шплинт. Използвайте лост тип кози крак. - Стъпкa 9
Премахнете зегеровия пръстен. - Стъпкa 10
Разхлабете крепежните елементи на задвижващия вал. Използвайте тръбен ключ №36. Използвайте върток. - Стъпкa 11
Разделете спирачните накладки. Използвайте лост тип кози крак. - Стъпкa 12
Почистете болтовете на скобата на спирачния апарат. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40. - Стъпкa 13
Развийте крепежните елементи на скобата на спирачния апарат. Използвайте тръбен ключ №19. Изполвайте тресчотен ключ. - Стъпкa 14
Премахнете крепежните болтове. - Стъпкa 15
Премахнете спирачният апарат заедно със скобата му.Смяна на: лагер главина – PEUGEOT 305 I Break (581D). Експертите на AUTODOC препоръчват:Закрепете демонтирания спирачен апарат с тел към окачването или купето, с цел избягване на разхерметизиране на спирачната система.Не допускайте спирачния апарат да виси на спирачния маркуч.Не натискайте педала на спирачките след демонтажа на спирачния апарат. Това би довело до изпадане на буталото от спирачния цилиндър, теч на спирачна течност и разхерметизация на системата.Проверете състоянието на скобата на спирачния апарат, направляващите щифтове на спирачния апарат и маншоните. Почистете ги. Сменете ги, ако е нужно. - Стъпкa 16
Почистете крепежните елементи на спирачния диск. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40. - Стъпкa 17
Развийте крепежните елементи на спирачния диск. Използвайте Torx T30. Изполвайте тресчотен ключ. - Стъпкa 18Премахнете крепежните болтове.Стъпкa 19
Демонтирайте спирачния диск. - Стъпкa 20
Почистете крепежния елемент, който свързва скобата на спирачния маркуч към макферсона. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40. - Стъпкa 21
Развийте крепежния елемент, който свързва скобата на спирачния маркуч към макферсона. Използвайте тръбен ключ №13. Изполвайте тресчотен ключ. - Стъпкa 22
Премахнете скобата на спирачния маркуч. - Стъпкa 23
Почистете долния крепежен елемент свързващ макферсона към шенкела. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40. - Стъпкa 24
Почистете крепежните елементи свързващи шарнира с шенкела. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40. - Стъпкa 25
Развийте долния крепежен елемент, свързващ макферсона с шенкела. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 16. Използвайте тръбен ключ №16. Изполвайте тресчотен ключ. - Стъпкa 26Премахнете крепежния болт.Стъпкa 27
Развийте крепежните елементи на шарнира към шенкела. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 16. Използвайте тръбен ключ №16. Изполвайте тресчотен ключ. - Стъпкa 28
Премахнете крепежния болт. - Стъпкa 29
Почистете крепежния елемент свързващ кормилния накрайник с шенкела. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40. - Стъпкa 30
Развийте гайката, закрепваща кормилния накрайник към шенкела. Използвайте тръбен ключ №17. Изполвайте тресчотен ключ. - Стъпкa 31
Отделете кормилния накрайник от шенкела. Използвайте скоба за шарнири. - Стъпкa 32
Подпрете шенкела. Използвайте хидравличен трансмисионен крик. - Стъпкa 33
Освободете крепежния елемент, който свързва шарнира на носача към шенкела. Използвайте плоско длето за метал. Използвайте чук. - Стъпкa 34
Отсъединете шарнира от шенкела. Използвайте лост тип кози крак. - Стъпкa 35
Развийте крепежния елемент, който свързва задвижващия вал с главината на колелото. - Стъпкa 36Премахнете крепящата гайка.Стъпкa 37Премахнете опората под шенкела.AUTODOC препоръчва:Важно! Дръжте колелото, докато развивате крепежните болтове. PEUGEOT 305 I Break (581D)Стъпкa 38
Премахнете задвижващия вал от шенкела.AUTODOC препоръчва:Уверете се, че задвижващия вал не е в увиснало състояние (когато колата е повдигната с крик). - Стъпкa 39Освободете долния крепежен елемент, свързващ макферсона с шенкела. Използвайте плоско длето за метал. Използвайте чук.Стъпкa 40Отделете шенкела от амортисьора.Стъпкa 41
Премахнете шенкела, заедно с главината. - Стъпкa 42
Почистете задържащия пръстен на лагера на главината на колелото. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40. - Стъпкa 43
Премахнете главината от шенкела. Комплект дорници за втулки и лагери. - Стъпкa 44
Премахнете стопорния пръстен на лагера на главината на колелото. Използвайте зегер клещи. - Стъпкa 45
Демонтирайте вътрешния пръстен на лагера, който е останал в главината. Комплект дорници за втулки и лагери. Използвайте скоба за сепаратор за лагери. - Стъпкa 46
Демонтирайте чрез пресоване лагера на главината. Комплект дорници за втулки и лагери. - Стъпкa 47
Почистете монтажното място на лагера на главината. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40. - Стъпкa 48
Набийте новия лагер в шенкела. Комплект дорници за втулки и лагери.Смяна на: лагер главина – PEUGEOT 305 I Break (581D). Експертите на AUTODOC препоръчват:Проверете дали лагера на главината на колелото е в правилно положение. Не позволявайте разместването му. Спрете да притискате повърхността на лагера незабавно след като бъде поставен на монтажното му място. - Стъпкa 49
Монтирайте стопорния пръстен на лагера на главината на колелото. Използвайте зегер клещи. - Стъпкa 50
Почистете монтажното място на лагера на главината. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40. - Стъпкa 51
Монтирайте главината на шенкела. Комплект дорници за втулки и лагери.Смяна на: лагер главина – PEUGEOT 305 I Break (581D). AUTODOC препоръчва:Уверете се, че главината е разположена правилно. Избягвайте всякакви отклонения. - Стъпкa 52
Почистете монтажните места на макферсона. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40. - Стъпкa 53
Почистете шпонките на карето на задвижващия вал. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40. - Стъпкa 54
Почистете шарнира. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40.
Този наръчник беше ли полезен?
Моля, оцени този наръчник по петобалната скала. Ако имаш въпроси, свържи се с нас.
Гласували: 0
Нуждаете се от нови гуми?
Разберете кои размери гуми и джанти са съвместими с PEUGEOT 305 I Комби
Популярни наръчници за обслужване на PEUGEOT 305 I Break (581D)
Пълно ръководство за смяна на Лагер главина на различни модели PEUGEOT 305
Отключете своя асистент за поддръжка на автомобила!
Следете разходите, управлявайте записи, планирайте смяна на части и още.
Съвети и трикове за PEUGEOT 305 I Break (581D)
Виж още
Как да предотвратите запотяване на прозорците на колата | Съвети от AUTODOC
ТОП 5 грешки при самостоятелна смяна на маслото | Съвети от AUTODOC
Дълбоко почистване на купето | Трансформация на колата чрез детайлинг
5 съвета за млади шофьори | Съвети от AUTODOC
Най-често сменяни авто части на PEUGEOT 305
Време е за резервни части? Получи още по-добри оферти в приложението на магазина ни.

СКАНИРАЙ МЕ




















































