Измерете и запишете дължината на свободната резба на кормилната щанга или запомнете броя на пълните обороти при демонтажа на детайла, за да запазите ъгъла на сходимост на колелата при монтажа. Използвайте дебеломер.
Стъпкa 9
Разхлабете контрагайката на накрайника към кормилната щанга. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 24.
Стъпкa 10
Отделете кормилния накрайник от шенкела. Използвайте скоба за шарнири.
Стъпкa 11
Развийте кормилния накрайник от щангата.
Стъпкa 12
Почистете монтажните места на кормилния накрайник. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40.
Стъпкa 13
Завийте новия кормилен накрайник на кормилната щанга.
При монтажа на кормилния накрайник, запазете същата дължина на свободната резбова част или същия брой пълни обороти на детайла.
Стъпкa 14
Съединете кормилния накрайник към шенкела.
Стъпкa 15
Завийте крепежната гайка, която свързва кормилния накрайник с шенкела. Използвайте тръбен ключ №18. Изполвайте тресчотен ключ.
Стъпкa 16
Измерете и запишете дължината на свободната резба на кормилната щанга или запомнете броя на пълните обороти при демонтажа на детайла, за да запазите ъгъла на сходимост на колелата при монтажа. Използвайте дебеломер.
Стъпкa 17
Затегнете контрагайката на накрайника. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 23. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 24. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 50 Nm.
Стъпкa 18
Затегнете закрепващата гайка, която свързва кормилния накрайник с шенкела. Използвайте тръбен ключ №18. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 20 Nm.+90°
AUTODOC препоръчва:
Важно! Обезателно използвайте нови крепежни елементи.
Стъпкa 19
Обработете крепежния елемент свързващ кормилния накрайник с шенкела. Използвайте медна грес.
Стъпкa 20
Обработете повърхността на мястото, където спирачния диск прави контакт с джантата. Използвайте медна грес.
Стъпкa 21
Почистете повърхността на спирачния диск. Използвайте спрей за почистване на спирачни апарати.
AUTODOC препоръчва:
Смяна на: кормилен накрайник – VW Touran 1T1 1T2. След като приложите спрея, изчакайте няколко минути.
Стъпкa 22
Монтирайте колелото.
Смяна на: кормилен накрайник – VW Touran 1T1 1T2. Съвет от експертите на AUTODOC:
За да избегнете нараняване, придържайте колелото при завиване на крепежните болтове.
Стъпкa 23
Завийте болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #17.
Стъпкa 24
Свалете автомобила на земята и стегнете на кръст болтовете на колелата. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 120 Nm.
Смяна на: кормилен накрайник – VW Touran 1T1 1T2. Съвет от AUTODOC:
Проверете и при необходимост регулирайте монтажните ъгли на колелата.
Стъпкa 25
Премахнете криковете и клиновете.
Този наръчник беше ли полезен?
Моля, оцени този наръчник по петобалната скала. Ако имаш въпроси, свържи се с нас.
Гласували: 0
Търсите нови гуми?
Разберете какъв размер гуми и джанти са съвместими с VW Touran I (1T1, 1T2).
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Инсталирай си приложението AUTODOC CLUB!
Твой личен мениджър за разходи за автомобила, съвети за обслужване, напомняния за предстоящи уговорки и интервали на обслужване, инструкции за самостоятелен ремонт - всичко това на телефона ти.
Сканирай
За да свалиш приложението:
- сканирай QR кода
- сваляне от App Store
- сваляне от Google Play
Съвети и трикове за VW TOURAN (1T1, 1T2)
Виж още
Как се полира до блясък стар капак на клапаните на двигателя | Съвети от AUTODOC
5 чести грешки при миене на колата | Съвети от AUTODOC
ТОП 4 продукти за почистване за каросерията | Съвети от AUTODOC
Какво да проверите, когато купувате използвана кола | Съвети от AUTODOC