Автомобилът трябва да е разположен на равна повърхност. Ако е наклонен, то пробката на картера трябва да се намира в най-ниската точка.Всичката работа трябва да се извършва при спрян двигател.
Стъпкa 6
Сложете съд за събиране на старо масло с капацитет от поне 5 литра под отверстието за източване.
Стъпкa 7
Развийте пробката за източване. Използвайте Torx T40. Изполвайте тресчотен ключ.
Стъпкa 8
Източете старото масло.
Смяна на: масло и маслен филтър – VW Golf 6. Съвет от експертите на AUTODOC:
Нивото на маслото трябва да бъде между обозначенията Min и Max. Уверете се, че капачката на гърловината за масло е добре затегната. Проверете херметичността на резбованата пробка на отверстието за източване и уплътнението на масления филтър. Ако е нужно, внимателно ги затегнете.
Имайте предвид, че предупредителната светлина, която посочва недостатъчно налягане в смазочната система, може да остане включена за по-дълго от обичайното. След няколко секунди, маслото ще изпълни каналите и лампата ще изгасне. За да защитите околната среда от замърсяване, изхвърляйте използваните филтри на специализирани пунктове за събиране отпадъци.
Този наръчник беше ли полезен?
Моля, оцени този наръчник по петобалната скала. Ако имаш въпроси, свържи се с нас.
Гласували: 0
Търсите нови гуми?
Разберете какъв размер гуми и джанти са съвместими с VW Golf VI Хечбек (5K1).
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Инсталирай си приложението AUTODOC CLUB!
Твой личен мениджър за разходи за автомобила, съвети за обслужване, напомняния за предстоящи уговорки и интервали на обслужване, инструкции за самостоятелен ремонт - всичко това на телефона ти.
Сканирай
За да свалиш приложението:
- сканирай QR кода
- сваляне от App Store
- сваляне от Google Play
Съвети и трикове за VW GOLF VI (5K1)
Виж още
Как да проверим стартера без да го премахваме | Съвети от AUTODOC
4 причини да свети лампата Check Engine | Съвети от AUTODOC
Самостоятелен ремонт на стартер | Съвети от AUTODOC
Самостоятелно възстановяване на заден мост | Възстановяване на ходовата част – Част 2