Разхлабете болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #17.
Стъпкa 3
Повдигнете предната част на автомобила и го подпрете.
Стъпкa 4
Развийте болтовете на колелото.
Смяна на: кормилен накрайник – Peugeot 307 SW. Съвет от експертите на AUTODOC:
За да избегнете нараняване, задръжте колелото, когато развивате болтовете.
Стъпкa 5
Отстранете колелото.
Стъпкa 6
Почистете крепежния елемент свързващ кормилния накрайник с шенкела. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40.
Стъпкa 7
Измерете и запишете дължината на свободната резба на кормилната щанга или запомнете броя на пълните обороти при демонтажа на детайла, за да запазите ъгъла на сходимост на колелата при монтажа. Използвайте дебеломер.
Стъпкa 8
Разхлабете контрагайката на накрайника към кормилната щанга. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 16. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 22.
При монтажа на кормилния накрайник, запазете същата дължина на свободната резбова част или същия брой пълни обороти на детайла.
Стъпкa 14
Измерете и запишете дължината на свободната резба на кормилната щанга или запомнете броя на пълните обороти при демонтажа на детайла, за да запазите ъгъла на сходимост на колелата при монтажа. Използвайте дебеломер.
Стъпкa 15
Съединете кормилния накрайник към шенкела.
Стъпкa 16
Завийте крепежната гайка, която свързва кормилния накрайник с шенкела. Използвайте тръбен ключ №17. Изполвайте тресчотен ключ.
Стъпкa 17
Затегнете закрепващата гайка, която свързва кормилния накрайник с шенкела. Използвайте тръбен ключ №17. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 35 Nm.
Стъпкa 18
Затегнете контрагайката на накрайника. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 16. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 22. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 60 Nm.
Стъпкa 19
Измерете и запишете дължината на свободната резба на кормилната щанга или запомнете броя на пълните обороти при демонтажа на детайла, за да запазите ъгъла на сходимост на колелата при монтажа. Използвайте дебеломер.
Стъпкa 20
Обработете крепежния елемент свързващ кормилния накрайник с шенкела. Използвайте медна грес.
Стъпкa 21
Почистете монтажното място на джантата. Използвайте телена четка.
Стъпкa 22
Обработете повърхността на мястото, където спирачния диск прави контакт с джантата. Използвайте медна грес.
Стъпкa 23
Почистете повърхността на спирачния диск. Използвайте спрей за почистване на спирачни апарати.
AUTODOC препоръчва:
Смяна на: кормилен накрайник – Peugeot 307 SW. След като приложите спрея, изчакайте няколко минути.
Стъпкa 24
Монтирайте колелото.
Смяна на: кормилен накрайник – Peugeot 307 SW. Съвет от експертите на AUTODOC:
За да избегнете нараняване, придържайте колелото при завиване на крепежните болтове.
Стъпкa 25
Завийте болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #17.
Стъпкa 26
Свалете автомобила на земята и стегнете на кръст болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #17. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 100 Nm.
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Инсталирай си приложението AUTODOC CLUB!
Твой личен мениджър за разходи за автомобила, съвети за обслужване, напомняния за предстоящи уговорки и интервали на обслужване, инструкции за самостоятелен ремонт - всичко това на телефона ти.
Сканирай
За да свалиш приложението:
- сканирай QR кода
- сваляне от App Store
- сваляне от Google Play
Съвети и трикове за PEUGEOT 307 SW (3H)
Виж още
Как се боядисва кола със спрей | Съвети от AUTODOC
Как се използва пясъкоструйка | Съвети от AUTODOC
5 инструмента, които невероятно опростяват ремонтите на автомобили | Съвети от AUTODOC
Топ 5 съветa за предотвратяване на ръжда по колата | Съвети от AUTODOC