Измерете и запишете дължината на свободната резба на кормилната щанга или запомнете броя на пълните обороти при демонтажа на детайла, за да запазите ъгъла на сходимост на колелата при монтажа. Използвайте дебеломер.
Стъпкa 9
Разхлабете контрагайката на накрайника към кормилната щанга. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 23. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 24.
Стъпкa 10
Отделете кормилния накрайник от шенкела. Използвайте скоба за шарнири.
Стъпкa 11
Развийте кормилния накрайник от щангата.
Стъпкa 12
Почистете монтажните места на кормилния накрайник. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40.
Стъпкa 13
Завийте новия кормилен накрайник на кормилната щанга.
Смяна на: кормилен накрайник – AUDI A3 (8P1). Експертите на AUTODOC препоръчват:
При монтажа на кормилния накрайник, запазете същата дължина на свободната резбова част или същия брой пълни обороти на детайла.
Стъпкa 14
Съединете кормилния накрайник към шенкела.
Стъпкa 15
Завийте крепежната гайка, която свързва кормилния накрайник с шенкела. Използвайте тръбен ключ №19. Изполвайте тресчотен ключ.
Стъпкa 16
Затегнете контрагайката на накрайника. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 24 (2 броя). Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 50 Nm.
Стъпкa 17
Измерете и запишете дължината на свободната резба на кормилната щанга или запомнете броя на пълните обороти при демонтажа на детайла, за да запазите ъгъла на сходимост на колелата при монтажа. Използвайте дебеломер.
Стъпкa 18
Затегнете закрепващата гайка, която свързва кормилния накрайник с шенкела. Използвайте тръбен ключ №19. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 20 Nm.+90°
AUTODOC препоръчва:
Важно! Обезателно използвайте нови крепежни елементи.
Стъпкa 19
Обработете крепежния елемент свързващ кормилния накрайник с шенкела. Използвайте медна грес.
Стъпкa 20
Обработете повърхността на мястото, където спирачния диск прави контакт с джантата. Използвайте медна грес.
Стъпкa 21
Почистете повърхността на спирачния диск. Използвайте спрей за почистване на спирачни апарати.
Смяна на: кормилен накрайник – AUDI A3 (8P1). Съвет от AUTODOC:
След като приложите спрея, изчакайте няколко минути.
Стъпкa 22
Монтирайте колелото.
AUTODOC препоръчва:
Важно! Дръжте колелото, докато завивате крепежните болтове. AUDI A3 (8P1)
Стъпкa 23
Завийте болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #17.
Стъпкa 24
Свалете автомобила на земята и стегнете на кръст болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #17. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 120 Nm.
Смяна на: кормилен накрайник – AUDI A3 (8P1). Професионалистите препоръчват:
Проверете и при необходимост регулирайте монтажните ъгли на колелата.
Стъпкa 25
Премахнете криковете и клиновете.
Този наръчник беше ли полезен?
Моля, оцени този наръчник по петобалната скала. Ако имаш въпроси, свържи се с нас.
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Инсталирай си приложението AUTODOC CLUB!
Твой личен мениджър за разходи за автомобила, съвети за обслужване, напомняния за предстоящи уговорки и интервали на обслужване, инструкции за самостоятелен ремонт - всичко това на телефона ти.
Сканирай
За да свалиш приложението:
- сканирай QR кода
- сваляне от App Store
- сваляне от Google Play
Съвети и трикове за AUDI A3 Хечбек (8P1)
Виж още
Самостоятелна реставрация на крик | Съвети от AUTODOC
Самостоятелен ремонт на алтернатор | Съвети от AUTODOC