Назад към темите

Горивна помпа VW TOURAN (1T1, 1T2)

@user_852890
05.03.2022 17:13
Член
Смяна горивна помпа


Започната

05.03.22

Последен отговор

26.10.23

Отговори

3

Прегледи

582

  • @user_852890
    05.03.2022 17:14
    Член
    Как се сменя горивна помпа

  • VW TOURAN (1T1, 1T2)
    @Никола
    08.03.2022 13:11
    Член
    Развиваме гайките, закрепващи опората на наклонените седалки. Ключ на 10.
    След това декоративното покритие и водачите на положените опори.
    След това декоративната облицовка на задните крепежни елементи за закрепване на седалките.
    Свалят се хитро. Издърпваме предната част (по посока на движение на автомобила), издърпваме я възможно най-нагоре от металния щифт и задната останала част, завъртаме я по посока на часовниковата стрелка. Задната кука ще излезе от жлеба и подложката се отстранява. Поставя се с просто с натискане от всички страни до щракване.
    Това е. Сега трябва да повдигнете и премахнете килима.
    Издърпваме капака на помпата, започвайки от маркираната страна с надпис PULL.
    Виждаме капака. Изключваме двущифовия чип (с тънка отвертка стискаме езика и изваждаме конектора)
    За да свалите капака, извадете гуменото овално уплътнение, пъхнете там пръстите си и, движейки се от една страна на друга, издърпайте силно нагоре, като си помагате, като вземете страната, която дърпаме с отвертка.
    Пред нас е монтажът на помпата.
    За да извадите конектора, повдигнете червения щифт нагоре и извадете самия конектор.
    Сега премахваме тръбите. С натискане на чипа отгоре потъваме синия език в синята тръба и черния в черната тръба. За захранване на Webasto (тънка черна тръба), използвайте клещи и отвертка, за да откачите скобата.
    Отстраняваме тръбите отстрани и започваме да отвиваме черния капак обратно на часовниковата стрелка, като помагаме с клещи, опряни в изпъкналата метална стойка. Става стегнато, конецът е на конус.
    Издърпваме помпата, след като премахнем гуменото уплътнение. Извадете внимателно, без да хващате поплавъка на сензора за ниво на горивото със задвижването.
    Имаше мръсотия по филтърната мрежа. Взех резервоар от 40 л и с помощта на круша изпомпах горивото от резервоара, не на сухо, най-долната част близо до помпата и на тръбата за пълнене, така че е по-добре да държите смукателната тръба на крушата вдясно от кръга вдлъбнатина, от която се захранва засмукването на помпата.
    Събираме остатъците от резервоара в друг контейнер и изсушаваме с абсорбираща кърпа. Ръката се събира съвсем нормално, с 2-3 парцала, избърсваме го добре. Парцали в чанта, за да не цапа или капе солариум в купето, когато го извадим.
    Измиваме обилно мрежата на помпата отгоре, измих я направо в контейнер със солариум, плюхнах и изсипах обратно.
    След малко изпомпваме всичко в резервоара, оставяйки малко в резервоара, след което изпомпваме остатъците в друг съд и това остава там.
    Сглобяваме в обратен ред. Не видях вода и голяма мръсотия, но след като погледнах в резервоара и проверих помпата, вече съм сигурен в този уред. Остава да смените горивния филтър. Времето отне 3 часа.
     Да, почти забравих, има стрелка на капака на помпата напред, насочваме я към седалките на водача, тя остава вдясно, но посоката е напред
    и капакът също е със стрелка напред.
    Това е.
  • VW PASSAT Variant (3B6) 1.9 TDI
    26.10.2023 18:33
    Член
    Браво.
    Много изчерпателен отговор.
Autodoc CLUB App icon
Време е за резервни части? Получи още по-добри оферти в приложението на магазина ни.
Сканирай QR кода за приложението AUTODOC CLUB
СКАНИРАЙ МЕ