Затегнете крепежния елемент, който свързва стабилизатора с макферсона. Използвайте тръбен ключ №18. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 60 Nm.
Стъпкa 13.00
Затегнете крепежния елемент, който свързва стабилизатора с биалетката. Използвайте тръбен ключ №18. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 60 Nm.
Стъпкa 14.00
Обработете всички съединения на биалетката. Използвайте медна грес.
Стъпкa 15.00
Обработете повърхността на мястото, където спирачния диск прави контакт с джантата. Използвайте медна грес.
Стъпкa 16.00
Почистете повърхността на спирачния диск. Използвайте спрей за почистване на спирачни апарати.
AUTODOC препоръчва:
Смяна на: биалетка – Skoda Octavia 1Z5. След като приложите спрея, изчакайте няколко минути.
За да избегнете нараняване, придържайте колелото при завиване на крепежните болтове.
Стъпкa 18.00
Завийте болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #17.
Стъпкa 19.00
Свалете автомобила на земята и стегнете на кръст болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #17. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 120 Nm.
Стъпкa 20.00
Премахнете криковете и клиновете.
Този наръчник беше ли полезен?
Моля, оцени този наръчник по петобалната скала. Ако имаш въпроси, свържи се с нас.
Гласували: 0
Популярни наръчници за обслужване на Skoda Octavia 2
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Инсталирай си приложението AUTODOC CLUB!
Твой личен мениджър за разходи за автомобила, съвети за обслужване, напомняния за предстоящи уговорки и интервали на обслужване, инструкции за самостоятелен ремонт - всичко това на телефона ти.
Сканирай
За да свалиш приложението:
- сканирай QR кода
- сваляне от App Store
- сваляне от Google Play
Съвети и трикове за SKODA Octavia II Combi (1Z5)
Виж още
Универсално
Как да отключите колата си без ключ | Съвети от AUTODOC
Универсално
3 неща, които причиняват повреждане на двигателя | AUTODOC
Универсално
Как се сменя двигателя на BMW E30 Turbo | SUPERCAR AUTODOC