Назад към темите

Повреда
SEAT Altea (5P1)

  • @user_1739694 Jul 16, 2023
    Член
    Здравейте, искам да споделя проблема на моята кола, понеже отказват да я правят. Всъщност не могат да открият основния проблем, който трябва да ремонтират. Светна ми чек лампата и започна да губи обороти от време на време. Иначе си пали, но аз още на следващия ден я оставих в сервиз. Закачиха я на диагностика и казаха, че трябва да се смени датчика на коляновия вал. Смениха го и пак същата работа, даже и отказа и климатика. Смениха компютъра, пак същото нещо. Момчето казва, че не влиза толкова ток, колкото трябва в самия компютър. Другото важно нещо преди да светне тази лампа е че акумулатора ми падаше в рамките на вечер. Харчеше ток от някъде и не се установи от къде. Ако някой може да помогне, ще съм много благодарна, понеже на този етап не мога да си позволя друга кола, а работата ми е доста отдалечена и карам и децата си също.
    Отговори

    Започната

    16.07.23

    Последен отговор

    15.11.23

    Отговори

    1

    Прегледи

    121

  • SEAT Cordoba Седан (6L2) 1.4 16V
    @Дарсито БеБрат Nov 15, 2023
    Член
    Същото – Кордоба 2003 – при работа на място с включен климатик, музика фарове, нов акумулатор, рециклирано динамо първо климатика минава на икономичен режим, музиката се изключва, хидравликата и накрая и колата се изключва. И като завъртя ключа започва да мига като коледна елха, да пищи и да се отключва и заключва. След няколко опита тока свършва и всичко приключва. Лампа за акумулатор не съм виждал никога да свети на таблото, но не съм го и раглабял. Първия път в който ми се случи това бях в Румъния и се движех… Прибра ме жена ми с Пежото… 🤣
    Тогава рециклирахме динамото и купихме нов акумулатор. Не след дълго се случи и в големите летни жеги да постоим в колата както казах по-рано – на климатик, музика и прочие… Тогава обаче  огасна на баир надолу… И се наложи да слезем и да бутнем, в момента в който запали получи такива прекъсвачи и такова бясно каране че за момент се почувствах като пилот на Ф1… Това оказа влияние и на проблема със загубата на масло де… Но това е друга тема. В крайна сметка след час работа на не по-малко то 4к оборота се оказа че динамото си зарежда но явно тока който стига до акумулатора при ниски обороти е оскъден и като добавим допълнителни консуматори – гибелта е неизбежна. В интерес на истината не съм я замервал но явно видимо зарядът се губи някъде по трасето. Та за момента я поддържам като превантивно я натискам от време на време, но и това ще спре да помага в един момент. Тепърва предстои да разбера защо не свети изобщо иконката за зареждане и къде ми отива заряда.
    Отговори

Само регистрирани потребители могат да отговарят на теми и постове

Инсталирай си приложението AUTODOC CLUB!

Твой личен мениджър за разходи за автомобила, съвети за обслужване, напомняния за предстоящи уговорки и интервали на обслужване, инструкции за самостоятелен ремонт - всичко това на телефона ти.

Autodoc CLUB app qr-code
Сканирай

За да свалиш приложението:

Autodoc CLUB App icon