Същото – Кордоба 2003 – при работа на място с включен климатик, музика фарове, нов акумулатор, рециклирано динамо първо климатика минава на икономичен режим, музиката се изключва, хидравликата и накрая и колата се изключва. И като завъртя ключа започва да мига като коледна елха, да пищи и да се отключва и заключва. След няколко опита тока свършва и всичко приключва. Лампа за акумулатор не съм виждал никога да свети на таблото, но не съм го и раглабял. Първия път в който ми се случи това бях в Румъния и се движех… Прибра ме жена ми с Пежото… 🤣
Тогава рециклирахме динамото и купихме нов акумулатор. Не след дълго се случи и в големите летни жеги да постоим в колата както казах по-рано – на климатик, музика и прочие… Тогава обаче огасна на баир надолу… И се наложи да слезем и да бутнем, в момента в който запали получи такива прекъсвачи и такова бясно каране че за момент се почувствах като пилот на Ф1… Това оказа влияние и на проблема със загубата на масло де… Но това е друга тема. В крайна сметка след час работа на не по-малко то 4к оборота се оказа че динамото си зарежда но явно тока който стига до акумулатора при ниски обороти е оскъден и като добавим допълнителни консуматори – гибелта е неизбежна. В интерес на истината не съм я замервал но явно видимо зарядът се губи някъде по трасето. Та за момента я поддържам като превантивно я натискам от време на време, но и това ще спре да помага в един момент. Тепърва предстои да разбера защо не свети изобщо иконката за зареждане и къде ми отива заряда.