Здравейте, след смяна на ангренажна верига ,пистов ремък ,всички нужни гарнитури и уплътнения и филтри, вкл. масло и датчик на налягане на маслото се появи грешка.Когато карах колата след ремонта за контрол и стигнах 90 км нямаше проблем,но когато стигнах 100 и нагоре км в час светна чек лампата,колата губи мощност и мотора започва да тресе.Когато изгася мотора и отново го запаля всичко е наред. Поддържа нормални обороти,движи се нормално, температурата на охладителната течност е перфектна ,всичко е просто чудесно до момента, в който вдигна на 100 км в час.По препоръка на “майстора” бяха сменени още куп други неща , в които той се съмняваше ,че създават проблема с грешката и светването на чек лампата , а в това число : свещи,бобина,въздушен филтър,измервателя на въздушния поток (след дроселната клапа) и още…След обявяването на една сериозна сума за ремонт ми съобщи ,че колата е готова и няма повече проблем.Той лично я е тествал на магистралата, с необходимата техника за проследяване на грешки и така аз я взимам и още след първите вдигнато 100 км чек лампата светва отново,колата губи мощност и мотора тресе. Посъветвах се с мой близък,който ми каза евентуално да търся проблема при катализатор или вакум в резервоара.След като установих ,че катализатора не е запушен и тръбите преди него и след него се нагряват нормално минах към другия възможен проблем.Отвих капачката на резервоара и потеглих без нея към магистралата.Вдигнах 100,120,130 до 160(да поясня ,че това е магистрала в Германия,където няма ограничения).Понижих отново до 90 и отново нагоре, чек лампата НЕ светна,колата беше без проблем.Не разбирам защо ,но ако това е вакум в резервоара,къде да търся проблема за отстраняването на създаващия се вакум.Дали да сменям горивни филтри или нещо друго… Благодаря на тези от вас,които ще отделят време и опит с някаква насока.