Отделете кормилния накрайник от шенкела. Използвайте плоско длето за метал. Използвайте чук.
Стъпкa 11
Почистете крепежния елемент свързващ кормилния накрайник с шенкела. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40.
Стъпкa 12
Измерете и запишете дължината на свободната резба на кормилната щанга или запомнете броя на пълните обороти при демонтажа на детайла, за да запазите ъгъла на сходимост на колелата при монтажа. Използвайте дебеломер.
Стъпкa 13
Разхлабете контрагайката на накрайника към кормилната щанга. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 18. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 22.
Стъпкa 14
Развийте кормилния накрайник от щангата.
Стъпкa 15
Завийте новия кормилен накрайник на кормилната щанга.
При монтажа на кормилния накрайник, запазете същата дължина на свободната резбова част или същия брой пълни обороти на детайла.
Стъпкa 16
Измерете и запишете дължината на свободната резба на кормилната щанга или запомнете броя на пълните обороти при демонтажа на детайла, за да запазите ъгъла на сходимост на колелата при монтажа. Използвайте дебеломер.
Стъпкa 17
Почистете монтажните места на кормилния накрайник. Използвайте телена четка. Използвайте спрей WD-40.
Стъпкa 18
Обработете резбованата част на кормилния накрайник. Използвайте медна грес.
Стъпкa 19
Съединете кормилния накрайник към шенкела.
Стъпкa 20
Завийте крепежната гайка, която свързва кормилния накрайник с шенкела. Използвайте тръбен ключ №13. Изполвайте тресчотен ключ.
Стъпкa 21
Монтирайте крепежния болт.
Стъпкa 22
Завийте крепежната гайка, която свързва кормилния накрайник с шенкела. Използвайте тръбен ключ №15. Изполвайте тресчотен ключ.
Стъпкa 23
Затегнете контрагайката на накрайника. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 18. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 22. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 40 Nm.
Стъпкa 24
Затегнете закрепващата гайка, която свързва кормилния накрайник с шенкела. Използвайте тръбен ключ №15. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 45 Nm.
Стъпкa 25
Затегнете закрепващата гайка, която свързва кормилния накрайник с шенкела. Използвайте тръбен ключ №13. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 7 Nm.
Стъпкa 26
Обработете крепежния елемент свързващ кормилния накрайник с шенкела. Използвайте медна грес.
Стъпкa 27
Обработете повърхността на мястото, където спирачния диск прави контакт с джантата. Използвайте медна грес.
Стъпкa 28
Почистете повърхността на спирачния диск. Използвайте спрей за почистване на спирачни апарати.
AUTODOC препоръчва:
Смяна на: кормилен накрайник – VW Passat B5 Variant. След като приложите спрея, изчакайте няколко минути.
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Инсталирай си приложението AUTODOC CLUB!
Твой личен мениджър за разходи за автомобила, съвети за обслужване, напомняния за предстоящи уговорки и интервали на обслужване, инструкции за самостоятелен ремонт - всичко това на телефона ти.
Сканирай
За да свалиш приложението:
- сканирай QR кода
- сваляне от App Store
- сваляне от Google Play
Съвети и трикове за VW PASSAT Variant (3B6)
Виж още
Какво да направите, ако лампата Check engine се включи | Съвети от AUTODOC
ТОП 6 продукти, които подобряват автомобила ви | Съвети от AUTODOC
5-те най-чести причини за течове на масло | Съвети от AUTODOC
5 инструмента, които невероятно опростяват ремонтите на автомобили | Съвети от AUTODOC