Как се сменя кормилен накрайник на VOLVO S80 I (184) – Ръководство за смяна
сваляния:
3
Прегледи:
20
0
Гласували: 0
Важно!
Тази процедура на смяна може да се използва за:
VOLVO S80 I (184) 2.9,
VOLVO S80 I (184) T6,
VOLVO S80 I (184) 2.4,
VOLVO S80 I (184) 2.0 T,
VOLVO S80 I (184) 2.5 TDI,
VOLVO S80 I (184) 2.0,
VOLVO S80 I (184) 2.4,
VOLVO S80 I (184) 2.9,
VOLVO S80 I (184) 2.0 T,
VOLVO S80 I (184) 2.4 T,
VOLVO S80 I (184) D5,
VOLVO S80 I (184) 2.4 Bifuel (CNG),
VOLVO S80 I (184) 3.0,
VOLVO S80 I (184) T6,
VOLVO S80 I (184) 2.4 D,
VOLVO S80 I (184) 2.5 T AWD,
VOLVO S80 I (184) 2.5 T,
VOLVO S80 I (184) 2.3 R,
VOLVO S80 I (184) 2.4 LTP,
VOLVO S80 I (184) T5 AWD,
VOLVO S80 I (184) 2.4 Bifuel (LPG),
VOLVO S80 I (184) 2.9,
VOLVO S80 I (184) T6
…
Виж още
Стъпките може малко да се различават в зависимост от конструкцията на автомобила.
Това видео показва процедура по смяна на сходна авто част на друг автомобил
Всичките части, които трябва да смениш – Накрайник на напречна кормилна щанга за S80 I (184) и други модели VOLVO
накрайник на напречна кормилна щанга
монтажен комплект, накрайник (глава) на кормилна щанга
Измерете и запишете дължината на свободната резба на кормилната щанга или запомнете броя на пълните обороти при демонтажа на детайла, за да запазите ъгъла на сходимост на колелата при монтажа. Използвайте дебеломер.
Стъпкa 9
Разхлабете контрагайката на накрайника към кормилната щанга. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 19. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 22.
Стъпкa 10
Отделете кормилния накрайник от шенкела.
Стъпкa 11
Развийте кормилния накрайник от щангата.
Стъпкa 12
Обработете резбованата част на кормилния накрайник. Използвайте медна грес.
Стъпкa 13
Завийте новия кормилен накрайник на кормилната щанга.
При монтажа на кормилния накрайник, запазете същата дължина на свободната резбова част или същия брой пълни обороти на детайла.
Стъпкa 14
Почистете монтажните места на кормилния накрайник. Използвайте телена четка. Обработете монтажните места на кормилния накрайник. Използвайте медна грес.
Затегнете контрагайката на накрайника. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 19. Използвайте комбиниран гаечен ключ № 22. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 70 Nm.
Стъпкa 18
Затегнете закрепващата гайка, която свързва кормилния накрайник с шенкела. Използвайте тръбен ключ №18. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 65 Nm.
Стъпкa 19
Измерете и запишете дължината на свободната резба на кормилната щанга или запомнете броя на пълните обороти при демонтажа на детайла, за да запазите ъгъла на сходимост на колелата при монтажа. Използвайте дебеломер.
Стъпкa 20
Обработете крепежния елемент свързващ кормилния накрайник с шенкела. Използвайте медна грес.
Стъпкa 21
Обработете повърхността на мястото, където спирачния диск прави контакт с джантата. Използвайте медна грес.
Стъпкa 22
Почистете монтажното място на джантата. Използвайте спрей за почистване на спирачни апарати.
AUTODOC препоръчва:
След като приложите спрея, изчакайте няколко минути.
Стъпкa 23
Монтирайте колелото.
AUTODOC препоръчва:
Внимание! За да избегнете нараняване, дръжте колелото, докато завивате крепежните болтове на колата. VOLVO S80 I (TS, XY)
Стъпкa 24
Завийте болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #19.
Стъпкa 25
Свалете автомобила на земята и стегнете на кръст болтовете на колелата. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 140 Nm.
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Инсталирай си приложението AUTODOC CLUB!
Твой личен мениджър за разходи за автомобила, съвети за обслужване, напомняния за предстоящи уговорки и интервали на обслужване, инструкции за самостоятелен ремонт - всичко това на телефона ти.
Сканирай
За да свалиш приложението:
- сканирай QR кода
- сваляне от App Store
- сваляне от Google Play
Съвети и трикове за VOLVO S80 I (184)
Виж още
Топ 5 грешки при ремонт на спирачките | Съвети от AUTODOC
3 неща, които причиняват повреждане на двигателя | Съвети от AUTODOC
3 неща, които да знаете, преди да купите летни гуми | Съвети от AUTODOC