Как се сменят задни спирачни дискове на VW Golf 6 – Ръководство за смяна
сваляния:
1
Прегледи:
18
0
Гласували: 0
Препоръчителен интервал за смяна на част от категория спирачен диск : 50000км
Важно!
Тази процедура на смяна може да се използва за:
VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi,
VW GOLF VI (5K1) 1.6 MultiFuel,
VW GOLF VI (5K1) 1.2 TSI,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi,
VW GOLF VI (5K1) 1.4,
VW GOLF VI (5K1) 1.6,
VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI,
VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI,
VW GOLF VI (5K1) 1.6 BiFuel,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi,
VW GOLF VI (5K1) 1.6 TDI,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI,
VW GOLF VI (5K1) 1.2 TSI,
VW GOLF VI (5K1) 1.6 TDI,
VW GOLF VI (5K1) 1.8 TSI,
VW GOLF VI (5K1) Blue E-Motion,
VW GOLF VI (5K1) 2.5
…
Виж още
Стъпките може малко да се различават в зависимост от конструкцията на автомобила.
Как да сменим задни спирачни дискове на VW GOLF 6 (5K1) [ИНСТРУКЦИЯ AUTODOC]
Всичките части, които трябва да смениш – Спирачен диск за GOLF VI (5K1) и други модели VW
Смяна на: спирачни дискове – VW Golf 6. Съвет от AUTODOC:
Заменяйте спирачните дискове на автомобила си VW Golf 6 в комплект за съответния мост, независимо от състоянието им. Това ще Ви осигури равномерно спиране.
Процедурата по смяна е еднаква за спирачните дискове на същата ос.
При замяна на спирачните дискове, обезателно заменете и накладките.
Всичката работа трябва да се извършва при спрян двигател.
Закрепете демонтирания спирачен апарат с тел към окачването или купето, с цел избягване на разхерметизиране на спирачната система.Не допускайте спирачния апарат да виси на спирачния маркуч.Не натискайте педала на спирачките след демонтажа на спирачния апарат. Това би довело до изпадане на буталото от спирачния цилиндър, теч на спирачна течност и разхерметизация на системата.
Стъпкa 10
Демонтирайте спирачните накладки.
Стъпкa 11
Почистете болтовете на скобата на спирачния апарат. Използвайте спрей WD-40.
Стъпкa 12
Развийте крепежните елементи на планката на спирачния апарат. Използвайте XZN #12. Изполвайте тресчотен ключ. Използвайте върток.
Затегнете фиксиращите болтове на спирачния диск. Използвайте Torx T30. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 4 Nm.
Стъпкa 19
Монтирайте планката на спирачния апарат.
Стъпкa 20
Стегнете болтовете на планката на спирачния апарат. Използвайте XZN #12. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 90 Nm.
AUTODOC препоръчва:
Важно! Обезателно използвайте нови крепежни елементи.
Стъпкa 21
Притиснете буталото в спирачния апарат. Използвайте инструмент за прибиране на спирачни цилиндри.
Стъпкa 22
Монтирайте спирачните накладки.
Стъпкa 23
Поставете спирачния апарат и го захванете. Използвайте комбиниран гаечен ключ №13. Използвайте комбиниран гаечен ключ №19. Използвайте тръбен ключ №13. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 35 Nm.
AUTODOC препоръчва:
Важно! Обезателно използвайте нови крепежни елементи.
Стъпкa 24
Обработете повърхността на мястото, където спирачния диск прави контакт с джантата. Използвайте универсална грес.
Стъпкa 25
Монтирайте колелото.
AUTODOC препоръчва:
Важно! Дръжте колелото, докато завивате крепежните болтове. VW Golf 6
Стъпкa 26
Завийте болтовете на колелата. Използвайте ударна вложка за джанти #17.
Стъпкa 27
Свалете автомобила на земята и стегнете на кръст болтовете на колелата. Използвайте динамометричен ключ. Затегнете я с усилие от 120 Nm.
Може да следи разходите за колата, да води бордови журнал и график за смяна на части, да запазва бележки и документи.
Инсталирай си приложението AUTODOC CLUB!
Твой личен мениджър за разходи за автомобила, съвети за обслужване, напомняния за предстоящи уговорки и интервали на обслужване, инструкции за самостоятелен ремонт - всичко това на телефона ти.
Сканирай
За да свалиш приложението:
- сканирай QR кода
- сваляне от App Store
- сваляне от Google Play
Съвети и трикове за VW GOLF VI (5K1)
Виж още
Какво да направите, ако лампата за налягане на гумите свети | Съвети от AUTODOC
Самостоятелна шумоизолация на колата | Съвети от AUTODOC
Сравнителен тест на антифриз | AUTODOC
Как и защо да проверявате маслото си? | Съвети от AUTODOC