EGS е 6-степенна автоматизирана трансмисия с ръчен режим, която се използва в автомобили на Citroën и Peugeot. Тя е дебютирала през 2007 г. Нейният специален фърмуер позволява на скоростната кутия да се адаптира към индивидуален стил на шофиране. EGS е доста надеждна. Честите ѝ неизправности са тресене и тропане при смяна на предавки. Обикновено тези проблеми могат да се поправят чрез флашване на електронния блок за управление на трансмисията.
Работен принцип
EGS е трансмисия с два вала със сух еднодисков съединител и електро-хидравличен модул за управление. В автоматичен режим се предлагат няколко настройки за икономично, комфортно или спортно шофиране. Управлението на трансмисията в ръчен режим се извършва с помощта на скоростния лост или лостове на волана.
Технически характеристики на EGS
Код на трансмисията | Макс въртящ момент, Н-м | Макс. капацитет на двигателя, Л. | Вид задвижване | Модели, в които се използва |
MCP6 | 270 | 1.6 | Предно задвижване | Peugeot 5008; Citroën C4 Picasso; Peugeot 308; Citroën C3 Picasso; Peugeot 2008; Citroën C4; Peugeot 208; Peugeot 508; Peugeot 3008; Citroën C3 |
Коментирай