Назад към темите

Пежо 407 не пали PEUGEOT 407 SW (05.2004 - 12.2011)

@user_3710278
25.06.2025 06:29
Член

Здравейте колеги! Ето че се наложи и аз да се обърна към вас за помощ. Имам Пежо 407sw 3.0 бензин 2006г. С газова уредба е. На няколко пъти преди тотално да откаже да пали, се случваше да светне чека изписваше depolution sistem faulty и започваше да работи като на 5 цилиндъра все едно. Като грешки според моето OBD бяха:

Позиция на разпределителния вал- повишено синхронизиране на системата банка 1, банка 2. P0011, P0021

Системата е твърде богата банка 2. P0175

Първична/ вторична верига на запалителната бобина F. P0356

Сензор на разпределителния вал- обхват производителност P1336

Сензор за положение на педала на газта А- обхват работещ P1342

След гасене и палене тръгваше нормално за неопределен период от време. След поредното такова изпълнение реших да се поразтърся малко къде е проблема.

Имах съмнение, че може сензора на разпределителния вал да е заминал, откачих му куплунга и запалих. Колата изгасна след няколко секунди, което означаваше че работи уж. Закачих го обратно изтрих грешките и опитах да запаля. Обаче палене повече нямаше. Проверих грешките и те бяха следните :

Ниско ниво на веригата на соленоида за управление на смукателния клапан ред 1 и 2. P0076, P0082

Ниска верига на инжектора на цилиндър 1,2,3,4,5,6 P0261, P0264, P0267, P0270, P0273, P0276

Отворена верига на контролния клапан на системата за изпарителни емисии P0444

Моля, ако някой се е сблъсквал с нещо подобно да сподели към какво да се насоча


Започната

25.06.25

Последен отговор

27.06.25

Отговори

2

Прегледи

100

  • @user_3710278
    25.06.2025 12:43
    Член
    Оказа се, че няма захранване до бобините и след директно подаване на плюс Към общия кабел колата запали. Сега въпроса е къде е проблема
    • @Лили Милентиева
      27.06.2025 15:04
      @user_3710278
      Експерт на AUTODOC
      На Peugeot 407sw (3.0 бензин, 2006) с газова система, след вашите манипулации и директно подаване на положителен полюс към бобините, колата запали.
      Това показва липса на общо захранване към ключови компоненти.
      Основните заподозрени са:
      - Главно реле на двигателя: Най-вероятната причина.
      - Свързани предпазители: Проверете всички.
      - Повредено окабеляване към тези релета/предпазители.
      Проверете и сменете незабавно главното реле за захранване на двигателя и всички свързани предпазители.
Autodoc CLUB App icon
Време е за резервни части? Получи още по-добри оферти в приложението на магазина ни.
Сканирай QR кода за приложението AUTODOC CLUB
СКАНИРАЙ МЕ