Метод първи:
Отстранете приставките и всички защитни елементи от двигателя в областта на разширителния резервоар. Изключете една от тръбите, която отговаря, например, чрез нагряване на вратата (ако знаете за какво става дума). Влезте в разширителния резервоар и излишното налягане в системата ще изтласка излишния въздух през вентилирания въздух.
Веднага след като от снетия маркуч (тръба) ще почне да тече вода (антифиза), сложете го на мястото.
Метод втори:
Повдигнете колата на баира, така че първата й част и съответно главата на радиотора да са над останалите части за охлаждането. Стартирайте двигателя за 10-15 минути, така че температурата да се повиши и да се освободи голям контур на охладителната система. Свалете (грижливо) капачката от разширителния резервоар или от радиатора, в зависимост какво ще е горното.
Този метод, повтарям, е подходящ за автомобили от стари конструкции без „всичко там електронно“. Обаче, дори и на тези коли, понякога майсторите се навеждат дълбоко в двигателното отделение, и като круша, провеждат един слет друг маркучите на радиатора за да обезвъздушат охладителната система.